نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی خیر و نیکی را به مثابه باران رحمتی خواند که بر سر همه می بارد و به زندگی طراوت و شادابی می بخشد.
کد خبر: ۸۵۰۲۴۹۸
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۶
به گزارش بسیج غلام محمد زارعی در همایش گلریزان خیرین ازدواج استان در تهران، ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این همایش، گفت: خدای را شاکرم که در این جلسه نورانی و در جمع انسانهای خیر و نیکوکار و از خود گذشته حضور دارم.

وی به عظمت و ظرافت این همایش اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن ایام فاطمیه همه ما باید با الگوگیری از ائمه اطهار بخصوص فاطمه زهرا(س) و مولای متقیان علی (ع) در راه خدمت به محرومان گام برداریم.

زارعی با اشاره به اینکه کلمه ای زیباتر از بر، خیر و نیکی در قرآن وجود ندارد، گفت: خیر و نیکی و احسان و نیکوکاری مانند بارا ن رحمتی است که بر سر انسان می بارد و به زندگی انسان جان تازه و حیات دوباره می بخشد.

وی افزود: خداوند شیوه ای از خیر و نیکی را در قرآن به ما یاد داده و فرموده خیر و نیکی رو کردن به سمت مشرق و مغرب نیست بلکه نیکی آن است که از مال خود به یتیم و فقیر و مسکین ببخشیم.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خداوند از ابتدای آفرینش خوبی و نیکی را در نهاد انسان نهاده، بیان داشت: من بر دستان یکایک کسانی که عامل به خیر و نیکی هستند و در راه کمک به نیازمندان قدم برمی دارند به سهم خود بوسه می زنم و افتخار می کنم که در چنین جمعی حضور دارم.

زارعی گفت: به برکت انقلاب اسلامی و با وجود انسان های خیر و نیکوکار چهره استان دگرگون شده و تا حدودی از فقر و محرومیت موجود کاسته شده است و ما امیدواریم با خدمات ارائه شده توسط کمیته امداد و همکاری همه مسئولین و مردم خیر و نیکوکار شاهد برچیده شدم کامل فقر در بین مردم هم استانی خود باشیم.

وی با اشاره به اینکه صدقات، کارهای خیر و کمک به نیازمندان ما را از گرفتاری در طوفان حوادث و بلایا نجات خواهد داد، گفت: امید است این همایش با دستاورد خوبی برای نیازمندان همراه باشد و امید است که ما هم بتوانیم به سهم خود در این راستا ایفای وظیفه نماییم.
ارسال نظرات