تامین آب باكیفیت برای شهروندان اصلی‌ترین هدف آب و فاضلاب شهری كهگیلویه و بویراحمد

مدیر عامل آب و فاضلاب شهری استان تصریح کرد :شرکت آب و فاضلاب شهری استان برنامه‌های بلندمدت میان مدت و کوتاه مدتی برای استان دارد و هدف اصلی ما تامین آب با کیفیت برای مردم استان است.
کد خبر: ۸۵۰۲۵۰۱
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۲
مدیر عامل آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه بازدید از سیستم پکیج تصفیه آب شهر لیکک که با حضور مدیرعامل آب و فاضلاب کشور و نماینده مردم بهمئی در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب شهری استان برنامه‌های بلندمدت میان مدت و کوتاه مدتی برای استان دارد و هدف اصلی ما تامین آب با کیفیت برای مردم استان است.
 سید علی لدنی‌نژاد افزود: در تابستان گذشته با توجه به کاهش بارندگی‌ها و استفاده بی‌رویه مردم از آب در 6 شهر استان وضعیت تنش آبی داشتیم که با وضعیت تخصیص اعتبارت مدیریت شده که در این زمینه برنامه‌های اضطراری نیز داریم. وی اذعان کرد: خدمات نظام و دولت در این استان بالا بوده است اما به توجه به عمق محرومیت این استان، خدمات با انتظارات مردم همخوانی ندارد لذا نیاز است که در این زمینه تلاش بیشتری شود.
در ادامه علی لطفی  عنوان کرد: تأمین آب شهر لیکک و 150 روستای اطراف در دستور کار این شرکت قرار گرفته است. 
مدیر عامل آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد افزود: کار مطالعاتی این طرح به اتمام رسید و عملیات اجرائی آن آغاز شده است، مشکلات مالی در گذشته وجود داشت اما اعتبارات آن به 300 درصد افزایش یافت. امسال اعتبار 4 میلیارد تومان برای این پروژه داشتیم که برای سال 94 این اعتبار 11 میلیارد تومان پیش‌بینی شده است. اهداف این طرح تامین آب شرب شهر لیکک است و اینکه کیفیت آب را به حد استاندارد کشوری برسانیم. وی گفت: در صورت تخصیص کامل اعتبارات این پروژه ملی آبرسانی از سد کوثر به شهر لیکک تا پایان 6 ماهه اول سال 95 به اتمام می‌رسد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار