همزمان با ایام فاطمیه صورت می‌گیرد

میزبانی مردم مازندران از 4 شهید گمنام دفاع مقدس

جانشین مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکرهای چهار شهید گمنام سال‌های دفاع مقدس در شهرهای زیراب سوادکوه و سرخ‌رود محمودآباد تشییع و تدفین می‌شود.
کد خبر: ۸۵۰۲۵۵۷
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۱

 

خبرگزاری بسیج مازندران، به نقل از روابط عمومی اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، علیرضا یدالله‌پور از مراسم تشییع و تدفین پیکرهای چهار شهید گمنام از عملیات کربلای چهار منطقه ام‌الرصاص همزمان با ایام فاطمیه در مازندران خبر داد و اظهار کرد: دو شهید گمنام در شهرهای زیراب سوادکوه و سرخ‌رود محمودآباد تشییع و تدفین می‌شوند.

 

وی زمان تشییع شهدا را در شهرستان سرخ‌رود ساعت 9:30 روز یک‌شنبه 17 اسفند ماه جاری93 از مهدیه سرخ‌رود به سمت پارک وزرامحله اعلام کرد و افزود: این دو شهید 21 و 23 ساله هستند.

 

جانشین مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران مراسم شب وداع با دو شهید گمنام را در سرخ‌رود شب شنبه 16 اسفند ماه جاری بعد از نماز مغرب و عشا در مهدیه سرخ‌رود اعلام کرد.

 

وی با اشاره به تشییع دو شهید گمنام در زیراب سوادکوه، عنوان کرد: مردم این شهر در روز چهارشنبه 20 اسفندماه جاری میزبان این دو شهید 16 و 19 ساله هستند.

 

یدالله‌پور زمان تشییع این دو شهید گمنام را ساعت 9 صبح اعلام کرد و افزود: مراسم تشییع از میدان شهر زیراب آغاز و به سمت تپه نورالشهدا عالیه کلا بالا زیراب ادامه پیدا خواهد کرد.

 

وی در پایان متذکر شد: مراسم شب وداع با دو شهید گمنام شب سه‌شنبه 19 اسفند ماه جاری بعد از نماز مغرب و عشاء در ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه برگزار می‌شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار