ترکیب هیئت مدیره ششمین دوره انتخابات خانه مطبوعات مازندران مشخص شد

ترکیب هیئت مدیره ششمین دوره انتخابات خانه مطبوعات مازندران، با برگزاری انتخابات در استان مشخص شد.
کد خبر: ۸۵۰۲۵۶۲
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۰

 



 

خبرگزاری بسیج مازندران، هیئت مدیره ششمین دوره انتخابات خانه مطبوعات مازندران پس از برگزاری رای گیری از بین 352 رای دهنده امروز مشخص شد.

 

در این رقابت 27 خبرنگار، روزنامه‌نگار، سرپرست خبرگزاری و سرپرست کشوری به رقابت پرداختند که پس از پایان شمارش آرا و اعلام نتایج، افراد زیر معرفی شدند.

 

بر این اساس محسن هدایتی و اکبر مقدسی به ترتیب با 168 و 128 رای به عنوان بازرسان ششمین دوره انتخابات خانه مطبوعات مازندران مشخص شدند و حسین برزگر نیز با 91 رای به عنوان عضو علی البدل بخش بازرسی انتخاب شد، بخش بازرسی دارای هفت نامزد بوده است.

 

در بخش خبرنگاران و روزنامه‌نگاران از بین 10 نامزد رقابت کننده، به ترتیب راحله حاجیان با 116 رای، حسین علی‌زاده 115 و ساسان شیخی با 95 رای در ترکیب اصلی این بخش در دوره ششم انتخابات خانه مطبوعات مازندران قرار گرفتند. علی یوسفی نیز با 93 رای به عنوان عضو علی البدل بخش خبرنگاران و روزنامه‌نگاران موفق به کسب 93 رای شد.

 

حسین قربانی، مدیر دفتر تسنیم در مازندران با کسب 131 رای نیز توانست به عنوان نماینده خبرگزاری‌ها در دوره ششم خانه مطبوعات مازندران وارد این ترکیب شود و علی‌رضا نوری کجوریان با 108 رای عضو علی البدل بخش خبرگزاری‌ها شد.

 

در بخش مدیران مسئول نشریات محلی مازندران نیز رضا حسن زاده اشرفی و محمد قلی نژاد به ترتیب با 137 و 122 رای به عنوان اعضای اصلی این بخش در ترکیب هیئت مدیره دوره ششم خانه مطبوعات مازندران قرار گرفته و احمد فقیه عبداللهی با 119 رای عضو علی البدل این بخش است.

 

با این اوصاف 7 عضو اصلی و دو بازرس در ترکیب هیئت مدیره ششمین دوره انتخابات خانه مطبوعات مازندران قرار گرفتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار