روضه‌خوانی شب شهادت بی‌بی دو عالم صدیقه کبری فاطمه زهرا(س)، پخش کلیپ دفاع مقدس و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا را از دیگر برنامه‌های این مراسم است.
کد خبر: ۸۵۰۲۵۷۶
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۳
مسئول کانون شهید فرهاد مقیمی مسجد سیدهای اراک افزود: این مراسم هم‌زمان با نخستین شب از ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) در دهه اول مراسم شبی با شهدا و همچنین مراسم شب شهادت این بانوی بزرگوار با حضور مردم و انقلابی و مسئولان شهر برگزار می‌شود.

وی گفت: در این مراسم حجت‌الاسلام قربانپور سخنرانی خواهد کرد و رضا شیرازی و حمید مؤمنی از مداحان اهل بیت(ع) مداحی می‌کنند.

وی روضه‌خوانی شب شهادت بی‌بی دو عالم صدیقه کبری فاطمه زهرا(س)، پخش کلیپ دفاع مقدس و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا را از دیگر برنامه‌های این مراسم عنوان کرد.

مسئول کانون شهید فرهاد مقیمی مسجد سیدهای اراک خاطر نشان کرد: بعد از مراسم فوق با حضور مردم انقلابی شهر اراک پیکر شهید بدرقه و جهت مراسم سوگواری به مسجد ساعت و سپس مسجد امام حسین(ع) خیابان طالقانی انتقال می‌یابد.

گفتنی است پیکر این شهید والامقام 24 ساله که در عملیات رمضان سال 1361 در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نایل آمده است، همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) فردا صبح از ساعت 10 از میدان ورزش واقع در انتهای خیابان جهاد به سمت ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان مرکزی تشییع و در آنجا به خاک سپرده می‌شود.

ارسال نظرات