سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: رزمایش اخیر نشان داد علی‌رغم تحریم‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانست قدرت دفاعی کشور را افزایش دهد تا با گزینه "حضور" و گزینه "نظامی" به مقابله با گزینه "نظامی" آمریکا بپردازد.
کد خبر: ۸۵۰۲۶۱۱
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۴

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج، حسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در واکنش به تهدید نظامی اخیر آمریکا گفت: ملت ایران هیچگاه از تهدید و تحریم نمی‌هراسد و همواره با تمام قدرت و توان خود در مقابل یاوه‌گویی دشمنان ایستاده‌ است.

وی افزود: ملت ایران در همین راهپیمایی 22 بهمن‌ امسال نشان دادند همیشه در صحنه خواهند بود و مانند همیشه گزینه "حضور" را در مقابل گزینه "نظامی" آمریکا و مستکبران قرار داده‌اند؛ همچنین باید با توجه به دوران مبارزاتی مردم در انقلاب اسلامی دوران دفاع مقدس باید برای آمریکا و کشورهای غربی ثابت شده باشد که گزینه "حضور" مردم ایران توانست ابرقدرتی آمریکا به زیر بکشد.

سخنگوی کمیسیون امینت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به رزمایش اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رزمایش اخیر نشان داد علی‌رغم تحریم‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانست قدرت دفاعی کشور را افزایش دهد تا با گزینه "حضور" و گزینه "نظامی" به مقابله با گزینه "نظامی" آمریکا بپردازد.

وی افزود: جان کری می‌داند که تهدیدهایش پوشالی است و قدرتمندین ناو جنگی این رژیم چگونه در خلیج فارس توسط نیروهای نظامی ایران متلاشی شد و این حقیقتی است که ممکن است روزی در عرصه عمل به وقوع بپوندند و برخی مقامات امریکا نیز بارها به اقتدار نظامی ایران اذعان کرده است.
ارسال نظرات