مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان گفت: تدفين و به خاكسپاری شهدای گمنام در داخل دانشگاهها موجب ترويج فرهنگ ايثار و شهادت خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۰۲۷۱۳
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰

کامیار مهدی پور در حاشیه مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در دانشگاه فرهنگیان رشت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با اشاره به اینکه شهدا با تبعیت از ولایت جان خود را در راه خدا دادند، افزود: جانفشانی شهدا نشان می دهد که در جبهه ولایت نیاز به ایثار و ایستادگی است.

وی با بیان اینکه امروز وظیفه ما این است که قدر شهدا را بدانیم و در راه ولایتمداری ثابت قدم بمانیم، تصریح کرد: شهدا مایه بصیرت بوده و برای جوانان ما بهترین الگو هستند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان با اشاره به اینکه اگر شهدا امروز نیستند، یاد و خاطره آنها در دلها و ذهن ها زنده است، افزود: شهدا با فداکاری و دفاع از ناموس و خاک وطن توانستند از آرمان ها و ارزش های اسلام پاسداری کنند و امروز باید ما از آرمان ها و یاد آنها پاسداری کنیم.

مهدی پور با بیان اینکه تدفين و به خاكسپاری شهدای گمنام در داخل دانشگاهها موجب ترويج فرهنگ ايثار و شهادت خواهد شد گفت: به فرموده امام راحل عظيم الشان دانشگاه مبدا تحولات است و قطعا حضور پيكر مطهر شهدا در دانشگاهها می تواند فضای معنوی و آرام بخشی را در جامعه دانشگاهی ايجاد كند.

ارسال نظرات