با تقدیر از شهیدان برتینا و مرادی برگزار می‌شود
مراسم پایانی سومین دوسالانه دیوارنگاری شهری- شاهدان شهر 16 اسفندماه با تقدیر از شهیدان برتینا و بهروز مرادی در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۰۲۷۵۳
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، این دوسالانه روز شنبه 16 اسفندماه از ساعت 16 تا 18، با معرفی برگزیدگان در بخش‌های رقابتی و پژوهش در سالن اجتماعات باغ موزه دفاع مقدس به کار خود پایان می‌دهد.

از برنامه‌های ویژه این مراسم، دعوت از خانواده‌های شهیدان بهروز مرادی از خوزستان، برتینا از آبادان و خانواده مرحوم حسینی راد برای حضور در اختتامیه است که از آنها تقدیر به عمل می‌آید.

»برتینا» شهید مسیحی است که از نقاشان اولیه بعد از انقلاب در حوزه نقاشی دیواری بود که در این مراسم از این هنرمند تقدیر و یادی از او می‌شود. همچنین فیلمی درباره این شهید مسیحی نیز تهیه شده که در این مراسم پخش خواهد شد.

بر اساس این گزارش، برگزارکنندگان این دوسالانه از حضور مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین خانواده‌های شهدایی که تصاویر شهدایشان روی دیوارهای تهران  دعوت به عمل آوردند.

سومین دوسالانه ملی دیوارنگاری شهری- شاهدان شهر از 15 بهمن ماه همزمان با گشایش نمایشگاه آثار دوسالانه در موسسه فرهنگی هنری صبا آغاز بکار کرد و تا 15 اسفندماه ادامه خواهد داشت.

 

ارسال نظرات