خبرهای داغ:
فرمانده و شورای ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه استان قم به منظور بررسی عملکرد از مجموعه حوزه بسیج شهید امرالله قربانی بازدید و سرکشی نمودند.
کد خبر: ۸۵۰۲۸۱۲
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، محمد علی مختاران محمدی، فرمانده و شورای ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) در راستای ارزیابی عملکرد سالانه حوزه مقاومت بسیج 2 شهید قربانی از این مجموعه بازدید و سرکشی نمودند.

در ابتدای این جلسه مهدی علی بابایی، فرمانده حوزه شهید قربانی طی سخنانی ضمن بیان گزارشی جامع در خصوص تبیین برنامه چهارساله مدیریتی خود و تحقق دو دوره نخست این برنامه و نزدیک شدن به اهداف سازمانی و منطقه ای به بیان عملکرد سال 93 حوزه به تفکیک شعب پرداخت.

وی از انجام بیش از صد درصدی برنامه های ابلاغی سخن گفت و افزود: بحمدالله با همت بسیجیان دلاور و جان برکف برنامه های بسیج در حوزه و پایگاه ها به نحو احسن اجرا شده است.

در ادامه معاونین ناحیه امام حسین(ع) به بیان محاسن و معایب تک تک شعب پرداختند و در پایان جلسه مختاران، به بیان اهمیت کار در پایگاهها و حوزه های مقاومت پرداخت و از فرمانده و شورای حوزه 2 در خواست کرد تا تمام توان خود را جهت تحقق فرامین مقام معظم رهبری بکار ببندند.


ارسال نظرات