وداع مردم و بخش شهر پاتاوه با دو شهید گمنام + تصاویر

مردم بخش و شهر پاتاوه با پیکر دو تن از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس وداع کردند.
کد خبر: ۸۵۰۲۸۴۶
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۳

 مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر دو شهید گمنام، روز چهارشبه ۱۳ اسفند ۹۳ در میان استقبال باشکوه مردم بخش و شهر پاتاوه انجام گرفت. این مراسم از میدان اصلی شهر پاتاوه شروع و شرکت کنندگان در مراسم پیکر دو شهید گمنام را تا پارک ساحلی ولایت با سینه زنی و نوحه خوانی همراهی کردند.

در اجتماع مردم بخش پاتاوه حجت الاسلام پناهی مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گفت: در جنگ تحمیلی غیرت ملی با غیرت دینی و اسلامی همراه شد و مردم میهن اسلامی همانند سدی پولادین در برابر محاصره اقتصادی و سیاسی مقاومت کردند.

وی ضمن اشاره به سجایای حضرت امام خمینی (ره) و شهدا بیان کرد: امام (ره) با دم مسیحایی خود عرق مذهبی را با عرق ملی جمع کرد و الگویی برای ابدیت تاریخ شد.

در ادامه ضمن اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: استکبار می خواهد در میز مذاکره هر آنچه در دفاع مقدس قادر به دستیابی به آن را نداشت در میز مذاکرات به آن دست پیدا کند.

پناهی با هشدار به نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: نتانیاهو  که در کنکره آمریکا سخنرانی می کند باید بداند پاسخ قاطع و زیادی خواهی هایش را در لبنان، سوریه و عراق خواهیم داد و در مقابل زیاذه خواهی های غرب و آمریکا خواهیم ایستاد.

گزارش از عزت اله محسنی خواه
ارسال نظرات