خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان رامیان گفت: 340 نفر از بسیجیان این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۵۰۲۹۱۷
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ سرهنگ جواد جعفریان فرمانده سپاه شهرستان رامیان در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: اردوهای راهیان نور فرصت بسیار ارزشمندی است تا بخش بسیار کوچکی از رشادتهای فرزندان این آب و خاک در جریان هشت سال جنگ تحمیلی در مقابل دشمن قسم خورده نمایش داده شود.

وی با اشاره به اعزام 340 نفر از بسیجیان شهرستان رامیان به اردوی راهیان نور جنوب کشور، اظهار کرد: از این تعداد 180 نفر آقا و 160 نفر بانو به همراه روحانی و راوی به این اردوی معنوی اعزام می شوند.

جعفریان با بیان اینکه بسیجیان این شهرستان در دو مرحله اعزام می شوند، افزود: مرحله نخست، بانوان در تاریخ اول فروردین سال آتی و آقایان در مرحله دوم، 15 اسفندماه سال جاری اعزام می شوند.

فرمانده سپاه شهرستان رامیان بیان کرد: راهیان نور ظرفیت معنوی بزرگی است که باید با استفاده از جنبههای معنوی زمینه حضور همه اقشار جامعه در مناطق جنگی فراهم شود تا آنان از نزدیک با رشادتهای رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند و از آن درس بگیرند

وی در خصوص اهداف اردوهای راهیان نور خاطرنشان کرد: آشنا نمودن نسل جوان با فلسفه جهاد در راه خدا وحفظ و ارتقا روحیه جهاد، ایثار و استکبار ستیزی در جامعه ، تجوید خاطرات حماسی رزمندگان غیور اسلام و دستاورد های دوران دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یادو نام شهدا و ایثاگران است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها