راهیان نور زمینه آشنایی با گنجینه 8سال دفاع جانانه و مقاومت یکپارچه

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ساری اظهارکرد: اردوی راهیان‌نور سنت حسنه‌ای است که زمینه آشنایی را با میراث و گنجینه گران‌بهای هشت سال دفاع مقدس فراهم می‌کند.
کد خبر: ۸۵۰۲۹۴۳
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴

 

 



 خبرگزاری بسیج مازندران، سیدعباس حسینی سیاهدشتی معاون سیاسی فرمانداری مرکز مازندران،س راهیان‌نور را یکی از موثرترین راه‌ها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اعلام کرد و گفت: اردوهای معنوی راهیان‌نور اقدامی بی‌نظیر در انتقال ارزش‌ها و فرهنگ دفاع مقدس است و باعث تکامل معنوی و رشد آینده‌سازان ایران اسلامی می‌شود.

 

وی اردوی راهیان‌نور را سنت حسنه‌ای توصیف کرد که زمینه آشنایی جامعه را با میراث و گنجینه گران‌بهای هشت سال دفاع مقدس فراهم می‌کند و باید نقش مفید و اثرگذاری در برابر تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن داشته باشد.

 

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ساری گفت: زائران باید چنین فرصتی را غنیمت بشمارند و در این اردو ایثار و فداکاری و خاطرات دوران دفاع مقدس را از راویان مطالبه کنند.

 

حسینی ادامه داد: اردوهای راهیان‌نور یکی از تأثیرگذارترین برنامه‌های فرهنگی برای حفظ و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس به‌ویژه برای نسل چهارم انقلاب است و مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس نیز یادگاری مقدس از عزت و افتخار ملتی است که توطئه‌های دشمن را خنثی کرده و نهال‌های غیرت و وطن‌دوستی را در دل خاک کاشته است تا جوانان امروز با آبیاری آنها، درختان تنومندی را پرورش دهند.

 

وی در پایان گفت: فرمانداری ساری همانند سال‌های گذشته همکاری و مشارکت خود را در حد توان با ستاد راهیان‌نور انجام می‌دهد
ارسال نظرات
پر بیننده ها