خبرهای داغ:
دبیر تشخیص مصلحت نظام در جمع خبرنگاران در پی انتشار خبری مبنی بر بازگشت به سپاه گفت: هر آنچه مقام معظم رهبری تشخیص دهند، انجام خواهم داد.
کد خبر: ۸۵۰۲۹۷۲
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محسن رضایی ظهر امروز در حاشیه همایش اقتصاد مقاومتی از منظر دین در جمع خبرنگاران، با اشاره به صحبت‌های مطرح شده مبنی بر بازگشت مجدد وی به سپاه پاسداران اظهار داشت: من خودم را سرباز انقلاب می‌دانم و هرجایی که لازم باشد حاضر می‌شوم. هرجایی نیاز باشد که از کشور دفاع کنم در خدمت انقلاب هستم و هر آنچه که مقام معظم رهبری تشخیص دهند، انجام خواهم داد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به سخنرانی اخیر نتانیاهو گفت: منابع اطلاعاتی اروپایی به ما گفتند که برای این سخنرانی چیزی حدود 10 میلیون دلار هزینه شده است و یک جریان انتخاباتی مشترک از سوی جمهوری خواهان و حزب نتانیاهو دست به دست یکدیگر داده‌اند تا هم خود نتانیاهو در اسرائیل به پیروزی برسد و هم آن‌ها بتوانند در انتخابات آینده دموکرات‌ها را شکست دهند.

رضایی افزود: سخنرانی نتانیاهو یک شوی تبلیغاتی طراحی شده بود. همگان متوجه شدند کنگره‌ای‌ که مانند بچه دبستانی‌ها برای وی دست زدند و تشویق کردند یک تبلیغات انتخاباتی است ولی منظوری که داشتند فرا‌تر از بحث انتخابات بوده چراکه می‌خواهند با این اقدام جنایات عظیمی که در غزه انجام می‌دهند تحت شعاع قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: یک فرد جنایتکاری در کنگره صحبت کرده که ظرف یک ماه 500 کودک را کشته است. این سخنان در واقع برای فرافکنی و فرار از افکار عمومی دنیا جهت جنایات نتانیاهو در غزه است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش پایانی سخنانش ضمن مثبت ارزیابی‌کردن روند مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 با بیان اینکه تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان در چارچوب رهنمودهای رهبر معظم انقلاب عمل کرده است، گفت: در دو هفته اخیر مذاکرات روند مثبت و خوب داشته و مسیری رو به پیشرفتی را در پیش گرفته است اما هنوز اختلافات جدی وجود دارد. بالاخره یک اتفاق مثبتی می‌افتد اما اینکه این اتقاق مثبت تا چه اندازه می‌تواند بر اقتصاد ما تاثیر بگذارد، آن بحث دیگری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها