خبرهای داغ:
رئیس شورای اسلامی آذربایجان شرقي:

توجه به مدیریت علمی در حوزه حمل ونقل عمومی اجتناب ناپذیر است

خبرگزاری بسیج: رئیس شورای اسلامی آذربایجان شرقي در کمیسیون حمل و نقل و خدمات شهری شورای اسلامی تبریز، توجه به مدیریت علمی در حوزه حمل و نقل عمومی اجتناب ناپذير دانست و گفت: روش های سنتی دیگر پاسخگوی نیازها نبوده و باید کارشناسان و برنامه ریزان حمل و نقل عمومی کارایی این حوزه را با بهره گیری از علم روز و توجه به توان افراد با تجربه افزایش دهند.
کد خبر: ۸۵۰۳۰۳۶
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، احتشام حاجی پور توجه به توسعه کمی و کیفی ناوگان حمل و نقل عمومي در کلانشهر تبریز را خواستار شد.
وی با اشاره به راه اندازی سامانه BRT و حجم بالای جابجایی مسافر در این مسیر، لزوم افزایش اتوبوس در کاهش زمان انتظار مسافر را موثر عنوان و بيان كرد: در كمترين ميزان خود بايد 20 دستگاه اتوبوس در این مسیر افزایش یابد.

عضو کمیسیون حمل و نقل و خدمات شهری با تاکید براستفاده از  حمل و نقل ترکیبی در کلانشهر تبریز، تصریح کرد: مدیران این حوزه باید به سمت حمل و نقل ترکیبی حرکت كنند چراكه این روش می تواند مشکلات فعلی را تا حدودی حل كند.
وی شرکت واحد اتوبوسرانی شهر را مهمترین نهاد خدمت در عرصه شهرداری تبریز خواند و اظهار داشت: رسیدگی به امور رفاهی کارکنان این مجموعه بايد دغدغه اصلی مدیران قرار گیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار