به همت عقیدتی سیاسی سپاه شبستر، سومین دوره تربیت و تعالی ناحیه ای بسیجیان اين سپاه با حضور بیش از 300نفر از مدیران بسیجی پایگاه های مقاومت شبستر با محوریت هیئت عاشقان ولایت در محل سالن شهید آوینی اين سپاه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۰۳۰۳۸
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، علی اصغر خلیلی مسئول عقیدتی سیاسی سپاه شبستر، هدف از برگزاري اين دوره را معرفت افزایی و روشنگری درخصوص فرقه های انحرافی و معرفی جریان تکفیری دشمنان اسلام علیه فرهنگ شیعه و بررسی راهکارهای مقابله با آن و همچنین آسیب های ماهواره و رسانه های همسو دانست.

جانشیننمایندگی ولی فقیه درسپاه عاشورا نيز در سخناني حزب الله لبنان و جریان اصیل مقاومت در کشورهای اسلامی را به عنوان خطوط مقدم دفاع انقلاب اسلامی عنوان و بيان كرد: هدف دشمنان اسلام ناب محمدی این است تا شاید بتوانند جریان اصیل انقلابی شیعه و تفکر ولایی و نهضت های آزادی بخش را که از متن وجدان بیدار ملت های آزادی خواه جهان سرچشمه می گیرد سرکوب كنند ولي این تفکر پوشالی را برای همیشه به گور خواهند برد.

حجت الاسلام عبدالرحيم نجفقليزاده سرایی تصریح کرد: امروز خون شهدا انقلاب اسلامی ایران در نقاط جغرافیای پهناور گیتی تداوم بخش فرهنگ سرخ عاشورا و امید بخش نهضت انتظار است.

وي خاطرنشان کرد: امرور تفکر بسیجی دیگر حصار زمان و مکان را درهم نوردیده و نسیم دلنوار عشق و دلددادگی به حضرت حقرا به جهانیان نوید داده است.

حجت الاسلام سرایی با اشاره به نهضت سرخ عاشورا، اظهار کرد: امرور فرهنگ عاشورا برای همیشه تداوم بخش قیام هایی انقلابی برای همه ملت های ستمدیده و مظلوم و آزادیخواه جهان است.

وي دربخش دیگری ازسخنان خود، گفت: امروز شهید باکری ها و خرازی ها و زین الدین ها در لشکر باز هم حضور دارند و شهید الله دادی ها و شهید حاج عباس عبداللهی ها فدایی راه ولایت شده و خون غیرت و مردانگی را در رگهای کاروان حزب الله به جوش وخروش درآورده اند.

جانشین نمایندگی ولی فقیه درسپاه عاشورا حرکت های ناجوانمردانه و کینه توزانه گروهک های تروریستی از جمله داعش به سرکردگی رژیم صهیونیستی و آمریکا به عنوان حامیان تروریست رامحکوم کرد و گفت: اخلاص، تبعیت و اطاعت از فرماندهیو توسل به قرآن و اهل بیت(ع) تنها را ه نجات بخش و رمز پیروزی رزمندگان و دلاورمردان عاشوایی درفتنه های آخر الزمان است.

وي خاطرنشان كرد: خداوند درقرآن وعده داده که نورخدا خاموش شدنی نیست و جریان اصیل و قیام حزب الله تنها فرهنگ آزادی بخش ملت ها و زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) و حکومت صالحان است.

ارسال نظرات