فرمانده سپاه شبستر:

بنیان خانواده نقطه پیش رفت و سقوط هر جامعه است

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه شبستر در نشست بصیرتی و روشنگری پایگاه شهید صدوقی دیزه لر شند آباد شبستر، با بيان اينكه بنیان خانواده نقطه پیش رفت و سقوط هر جامعه است، گفت: برای پیش رفت جامعه باید بنیان های خانواده را محکم کرد.
کد خبر: ۸۵۰۳۰۳۹
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، جعفر رزمي يكي از اصلي ترين اهداف شبکه های ماهواره را فروپاشی کانون خانواده دانست و افزود: آن ها تلاش مي كنند برای ساقط کردن خانواده، اين نهاد مهم را  به انحراف بكشند.

وی اقدامات دشمن درحوزه تهديدهاي جنگ نرم را بسیار جدی خواند و اظهار داشت: در راستای ترویج و توسعه سیاست های استعماری و تهی كردن باورهای ریشه دار و اصیل فرهنگ اسلامی ایرانی دشمن با برنامه هاي ماهواره تلاش مي كند خانواده های در قید و بند قواعد سنتی خانواده نبوده و به سنت هایی که ریشه دینی دارد پایبند نباشند.

رزمي ازبسیجیان و عناصر حلقه های صالحین خواست: با تحکیم بنیان های اعتقادی و فرهنگی جامعه در بستر فرهنگی بسیج، توطئه ها و تهديدهاي فرهنگی دشمن را به فرصت تبدیل كرده وبا راهکارهای اقناعی و بصیرتی مردم را به اهداف شبکه ماهواره آکاه كنند.

فرمانده سپاه شبستر هشدار داد: اگر غرب بتواند در محیط خانه تعریف خود ساخته ای از عفاف ارائه دهد، می تواند به راحتی سد عفاف درمحیط جامعه را هم بشکند.

وي با بيان اينكه غربي ها برای رسیدن به این هدف در سریال ها، فیلم ها و برنامه هاي خود تعریف جدیدی از این مساله ارائه می دهند،‌افزود: بسیج خواهران می تواند با اتکا به ایمان و معنویت عناصر بسیج درحلقه های صالحین، براي ترویج و توسعه فرهنگ حجاب و عفاف با برگزاری نشست های بصیرتی و روشنگرانه اقدامات موثری را انجام داده و و توطئه های دشمنان را در نطفه خنثی كند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار