امام جمعه اردکان :

یکی از راههای ترویج ارزشهای دوران دفاع مقدس برگزاری اردوهای راهیان نور است

امام جمعه اردکان در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی در ایام عید نوروز گفت : یکی از راههای ترویج ارزشهای دوران دفاع مقدس برگزاری اردوهای راهیان نور است .
کد خبر: ۸۵۰۳۰۴۹
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان ،حجه الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت هفته احسان و نیکوکاری گفت : حضرت زهرا (سلام الله علیها) اسوه و الگوی نیکوکاری است .

وی با اشاره به آیات قرآن کریم در رابطه با احسان و نیکوکاری به بیان ویژگی های نیکوکاران پرداخت و بر لزوم توجه و کمک به نیازمندان در روزهای پایانی سال تأکید کرد .

امام جمعه اردکان به تقارن سال جدید با ایام فاطمیه اشاره کرد و اظهار داشت : عید امسال ما فاطمی است و مردم ما حرمت شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) را به خوبی نگه خواهند داشت زیرا شأن و منزلت ایام فاطمیه از هر نوروزی برای ما بالاتر است .

حجه الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی را در ایام عید نوروز کار پسندیده ای دانست و افزود : دوران دفاع مقدس ، مایه افتخار ماست و باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گسترش یابد .

وی تصریح کرد : همه مردم و مسئولین باید برای تبیین و اشاعه این فرهنگ تلاش کنند و یکی از راههای ترویج ارزشهای دوران دفاع مقدس برگزاری اردوهای راهیان نور است .

خطیب نماز جمعه اردکان در ادامه سخنان خود ضمن گرامیداشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری از منابع طبیعی به عنوان پایه و اساس رشد و توسعه جامعه یاد کرد و افزود : درختکاری صدقه جاریه است .

وی با اشاره به رشد صنعت در شهرستان اردکان بر لزوم توجه به توسعه فضای سبز در این شهرستان تأکید کرد و گفت : صنایع باید به تعهدات خود در رابطه با توسعه فضای سبز عمل کنند .

حجه الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی ضمن تشکر از صنایعی که در این راستا اقدام کرده اند از برخی از کارخانجات که به تعهدات خود عمل نکرده اند گلایه کرد .

امام جمعه اردکان در بخش پایانی خطبه های نماز جمعه این هفته از سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در وزارت اطلاعات به خاطر آزادسازی دیپلمات ایرانی در یمن تشکر و قدردانی کرد و اظهار داشت : این عملیات پیچیده ، نشان دهنده توان بالای اطلاعاتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است .

ارسال نظرات