آیین شور نیکوکاری و اکرام فاطمی با شعار "اکرام فاطمی،همبستگی اجتماعی و شور نیکوکاری"در شهرستان میبد آغاز شد.
کد خبر: ۸۵۰۳۰۵۷
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۶:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازمیبد، آیین شور نیکوکاری با شعار "اکرام فاطمی، همبستگی اجتماعی و شور نیکوکاری"، همزمان با سراسر کشور به میزبانی مدرسه نمونه دولتی "مجاهد دهقانی" واقع در شهرک شهداء شهرستان میبد آغاز گردید.

​"محسن موحدی فر" مدیرآموزش و پرورش شهرستان با بیان اینکه کمک به همنوع در کشور ما دارای سابقه و تاریخچه فرهنگی وتمدنی است، گفت: تسکین آلام نیازمندان، ترویج روحیه انفاق و احسان و همچنین تقویت حس همدلی در بین آحاد مردم جامعه از جمله اهداف اصلی برگزاری مراسم شورنیکوکاری است.

وی در ادامه افزود: کمک به فقرا و نیازمندان یکی ازآموزه های دین مبین اسلام است و همه ما موظفیم در راستای عمل به آیات قران کریم حرکت نمائیم.

​موحدی فرخاطرنشان کرد: امیدواریم که درآستانه سال جدید که با ایام فاطمیه همزمان گردیده، بتوانیم با تاسی از اهل بیت عصمت و طهارت، با کمکهای خود، دل نیازمندان و مستضعفان جامعه را شاد نمائیم.

گفتنی است: 148 پایگاه شور نیکوکاری در سطح مدارس، مساجد، معابر، میادین و مصلای نماز جمعه شهرستان، در روزهای 13، 14 و 15 اسفند ماه آماده دریافت کمکهای نقدی و غیر نقدی مردمی است.

 

این مراسم  با حضور" فلاح" معاون فرماندار، مدیریت آموزش و پرورش و جمعی از مسولین کمیته امداد امام خمینی(ره) استان و شهرستان برگزار شد. 

ارسال نظرات