امام جمعه هرات با اشاره به اینکه ایام فاطمیه فرصتی برای کمک به افراد کم درآمد، ناتوان و نیازمند است گفت: باید کمک به فقرا و نیازمندان در اولویت امور قرار گیرد.
کد خبر: ۸۵۰۳۰۶۱
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۹

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری بسیج از خاتم، خطیب نماز جمعه این هفته هرات در خطبه  اول نمازگزاران را به تقوا سفارش کرد و با بیان ایات 1 تا 9 سوره نبا به نقش تبلیغات در عرصه های مختلف پرداخت.

"حجت الاسلام محمد رضایی " گفت: تبلیغات می تواند آن چنان تاثیر گذار باشد که باطل را حق جلوه دهد ،  یکی از دلایلی که دشمنان از دستگاه های تبلیغی فراوانی علیه کشورمان راه انداختن این است که فرهنگ و اندیشه غلط و منحرف خود را از فرهنگ اسلامی  برتر نشان دهند .

امام جمعه هرات  در ادامه ایام فاطمیه را به نمازگزاران تسلیت  گفت و اظهار داشت: تاریخ شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) اختلاف نظر وجود دارد  و روایت 95 روز بعد از وفات پامبر (ص) آن حضرت به شهادت رسیده است دقیق تر است .

امام جمعه هرات  با اشاره به اینکه ایام فاطمیه فرصتی برای کمک به افراد کم درآمد،  ناتوان  و نیازمند است گفت: باید کمک به فقرا و نیازمندان در اولویت امور قرار گیرد.

وی به ساده زیستی زندگی انبیا پرداخت و خاطر نشان کرد : انبیا الهی با آن همه مقام و منزلت کار و کوشش اقتصادی می کردند و در طلب رزق حلال بودند

حجت الاسلام محمد رضایی 14 اسفند ماه روز احسان و نیکوکاری را گرامیداشتو نمازگزاران را  به کاشتن درخت ترغیب کردند .

خطیب نماز جمعه هرات گفت: غرس یک نهال و ثمره دادن آن باعث می شود فرد پرونده اعمالش باز باشد و کاشتن یک درخت جز 6 موردی است که انسان در زمانی که دستش از دنیا کوتاه است اعمال نیک و خیر و برکت آن به پرونده ی اعمالش اضافه می شود .

 

ارسال نظرات