مقام معظم رهبری از این دولتمردان و دولت حمایت می کند اما اگر بخواهند از ارزش های دینی و انقلابی منحرف شوند مردم زیر بار آنها نمی روند.
کد خبر: ۸۵۰۳۱۷۳
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۷
 حجت الاسلام و المسلمین " سید رحمت الله سیادت" در خطبه های این هفته نماز جمعه بهمئی گفت : این همه ما شهید دادیم آنوقت یک تعداد قلیلی بی بصیرت و منحرف قریب به 50 نفر در منزل یک آدم نادانی جشن تولد یکی از سران فتنه را می گیرند .

وی با بیان اینکه بد به حال شما که این کار زشت را انجام داده اید خطاب به فردی که فریاد می زد دروغ است دروغ است ، افزود : نخیر این قضیه اتفاق افتاده است و دروغ نیست .

امام جمعه بهمئی با تاکید بر حقیقت داشتن این ماجرا ادامه داد : من از فرمانده محترم سپاه ، رئیس محترم اطلاعات و برخی افرادکه مستند حرف می زنند و بدون دلیل حرف نمی زنند سئوال کردم که همگی تایید کردند این خبر واقعیت دارد.

سیادت با اشاره به بررسی های انجام شده توسط نهادهای مسئول گفت : تعدادی از این افراد دستگیر و باید با آنها برخورد شود .

وی تصریح کرد : ما از سران فتنه و حامیان آنها بیزار هستیم و مردم اینها را محکوم می کنند .

امام جمعه بهمئی با اشاره به تغییر دولتها گفت : تغییر دولتها به این معنی نیست که قانون عوض شده است ، رئیس جمهور و دولتمردان ما افراد انقلابی هستند .

سیادت افزود : مقام معظم رهبری از این دولتمردان و دولت حمایت می کند اما اگر بخواهند از ارزش های دینی و انقلابی منحرف شوند مردم زیر بار آنها نمی روند.

 وی در بخشی از سخنانش با اشاره به تقارن عید نوروز با ایام فاطمیه از مردم خواست تا حرمت این ایام عزاداری را داشته باشند .
ارسال نظرات