طی شب و روز گذشته محورهای کوهستانی مرکز مازندران با بارش ۶۰ سانتی‌متر برف مواجه شده و در برخی مناطق وقوع سیلاب، سبب ناپدیدشدن احشام منطقه شده و براثر بارش برف یخبندان خطر ناک در مسیر های کوهستانی 4دانگه و دو دانگه ساری و سوادکوه، همچنان تردد را با مشکل مواجه ساخت.
کد خبر: ۸۵۰۳۳۰۰
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۶

 


 

خبرگزاری بسیج مازندران، بارش شدید باران و برف از شب پنج شنبه شروع شده و تا اواخرروز جمعه ادامه داشت مناطقی از شهرهای شرقی و مرکزی مازندران را فرا گرفته است.

 

بارش‌ها در مناطق کوهستانی بخش پی‌رجه نکا، هزارجریب بهشهر، دودانگه و چهاردانگه ساری با ریزش شدید برف مواجه بوده است.

 

میزان بارندگی در شهرهای مازندران در سه ماهه اخیر بی‌سابقه بوده و این بارش‌ها سبب خرسندی مردم استان به واسطه کم بارشی‌های پاییز و زمستان امسال شده است.

 

بارش باران شدید در بخش چهاردانگه ساری، سبب ناپدیدشدن 70 راس دام سبک و سنگین در برخی روستاهای این بخش شده است.

 

بارش شدید در روستاهای این منطقه کوهستانی همراه با برف بوده و میزان بارش برف تا 70 سانتی‌متر گزارش شده است.

 

بسیاری از مناطق روستایی بخش دودانگه و چهاردانگه ساری، پوشیده از برف بوده و تردد در این بخش با کندی همراه است. همچنین راه روستایی 40 روستای بخش چهاردانگه و 30 روستای بخش دودانگه ساری مسدود شده است.

 

محورهای هراز، کندوان و سوادکوه شاهد بارش شدید باران و خفیف برف بوده و بارش برف در محور ساری - سمنان نیز تردد در این محور را با مشکلاتی مواجه کرده است.

برهمین اساس  براثر نزول بارش برف در مناطق روستایی کوهستانی مرکز مازندران وجود یخبندان عبور و مرور وسایل نقلیه در مسیر های ارتباطی را با مشکل مواجه ساخت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها