سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی و مساجد باید در تمام نقاط استان راه‌اندازی شود، متذکر شد: از طریق این مراکز باید در اشاعه بیشتر فرهنگ اسلامی تلاش کنیم.
کد خبر: ۸۵۰۳۳۰۶
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۱



 

 

خبرگزاری بسیج مازندران،  سید اسماعیل احمدی در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران در نشست خبری، اظهار داشت: حدود 6 کانون فرهنگی و هنری در دانشگاه‌ها تشکیل شده است تا دانشجویان در این مراکز فعالیت کنند.

 

وی با اشاره به رعایت عدالت روستایی، گفت: بیش از 60 درصد کانون‌های فرهنگی و هنری مازندران شامل 630 کانون در روستاها قرار دارند.

 

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با تاکید بر اهمیت فضای مجازی، افزود: دو مرکز دیجیتال در مساجد را راه‌اندازی کردیم تا فعالیت‌های فرهنگی انجام شود.

 

احمدی با بیان اینکه فعالیت قرآنی در دستور کار ویژه ما قرار دارد، تصریح کرد: سه طرح قرآنی تلاوت نور، طرح تفسیر همراه و خانه‌های نور از برنامه‌های ویژه کانون فرهنگی و هنری مساجد است.

 

این مسئول با اشاره به حضور دانشجویان در اقدامات کارآفرینی کانون فرهنگی و هنری مساجد، ادامه داد: حضور در دوره‌های آموزشی اندیشه‌های آسمانی از دیگر برنامه‌های این مرکز است که هر ساله برگزار می‌شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها