رئیس مجمع عالی بسیج گیلان:

وظیفه عمومی بسیج آگاه‌سازی و عمومی سازی است/ ماموریت های بسیج در اختیار بسیجیان قرار گیرد

رئیس مجمع عالی بسیج با بیان اینکه وظیفه عمومی بسیج آگاه سازی و عمومی سازی است، گفت: امروز در بسیج به دنبال این هستیم که ماموریت های بسیج در اختیار بسیجیان قرار گیرد و برای اجرای تصمیمات از بسیج استفاده شود.
کد خبر: ۸۵۰۳۳۶۹
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه سرا، سردار نظرعلی‌علیزاده در همایش مجمع عالی بسیج در حسینه سپاه صومعه‌سرا ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: حضرت زهرا(س) در همه دوران زندگی و در همه ابعاد الگوی مناسبی برای همه انسان ها هستند.

وی با اشاره به دو رویکرد شجره طیبه صالحین و مدیریتی در بسیج افزود: امروز در بسیج به دنبال این هستیم که ماموریت های بسیج در اختیار بسیجیان قرار گیرد و برای اجرای تصمیمات از بسیج استفاده شود.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با بیان اینکه مجمع عالی بسیج ظرفیت نیرومندی است که از تخصص، توانمندی و قابلیت های متنوعی برخوردار است گفت: گسترش و حجم حضور بسیج در سطح جامعه زیاد است و این امر نیازبه یک مدیریت دارد که توسط خود بسیجیان مدیریت می شود.

علیزاده با بیان اینکه ساز و کار مجمع عالی بسیج، شوراها و مجامع است که هدف از تشکیل ان تصمیم سازی، تصمیم گیری و اجرای درست ان در جامعه است، اضافه کرد: کسی بهتر از بسیجیان اقشار مختلف مانند هنرمندان، پزشکی، مهندسین و .. بر مشکلات خود اشراف ندارد و به همین دلیل نخبگان هر مجموعه بسیج نسبت به قشر خودشان تصمیم‌گیری و کار را عملی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر کارگروه های مشکلی را در اجرای برنامه ها می بینند به عنوان امر به معروف این موضوعات را به دستگاه های مرتبط گوشزد می کنند و به عنوان عناصر دلسوز برای پیشبرد اهداف فرهنگی ، اجتماعی و... ارگان ها اعلام آمادگی می کنند.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان اظهار کرد: بخشی از اعتباراتی که برای برنامه‌های بومی و محلی به سپاه تعلق می‌گیرد برای تصمیمات مجمع هزینه می‌شود و مجامع باید در این زمینه نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

علیزاده افزود: در این برنامه باید از همه ظرفیت و توان شهرستان مانند شهرداری، سازمان تبلیغات، ارشاد اسلامی، همه کانون‌ها و ... برای اجرای برنامه استفاده کرد و فضا را در اختیار قرار بگیرند تا بچه حزب‌الهی و خانواده مذهبی به راحتی بتواند در جامعه مانند پارک‌ها حضور یابند.

وی گفت: بسیج متولی انقلاب و دفاع از ان است و باید کار ان با قداست تمام دنبال شود و در همه عرصه ها حضور فعال و چشمگیری داشته باشد.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با بیان اینکه در مجمع به عنوان بسیجی گرد هم جمع می‌شویم و به مشکلات و رفع آن رسیدگی می کنیم، تصریح کرد: بسیجی برای نجات جان انسان‌ها جان خود را در خطر می‌اندازد و این حرکت بسیجی است.

علیزاده خاطرنشان کرد: سپاه و مسئولان شهرستان از وجود نخبگان مجمع عالی بسیج که به صورت رایگان در اختیارشان قرار گرفته استفاده کنند.

وی با بیان اینکه وظیفه عمومی بسیج آگاه‌سازی و عمومی سازی است، افزود: روسای مجامع بسیج شهرستان باید ارتباط مناسبی با فرمانداران و ائمه جماعات برقرار کنند تا ارتباطی منطقی ما بین کارگروه های موجود در فرمانداری ها و مجامع بسیج برای دنبال کردن اهداف کارگروه ها به وجود بیاید.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با بیان اینکه ما ادامه دهنده راه امام و شهدا هستیم، گفت: بسیجی امتداد عاشوراست و بسیجیان باید مانند همیشه راه و خون شهدا را ادامه دهند.

ارسال نظرات