نماینده ولی فقیه در گیلان:

آشنایی با حقایق دین، موجب بیداری مردم دنیا و دفع استکبار است

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه روحانیت و حوزه های علمیه می تواند، حقیقت دین را، به صورت درست رواج دهد، گفت: آشنایی دنیا با حقایق دین موجب بیداری مردم دنیا و دفع استکبارمی شود.
کد خبر: ۸۵۰۳۳۷۱
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان؛ آیت‌الله زین‌العابدین قربانی، ظهر امروز در سومین جشنواره شکوه اندیشه، با عنوان شیوه‌های نوین تدریس معارف دین، در مجتمع فرهنگی و رفاهی شهید مطهری انزلی با اشاره به اینکه آشنایی دنیا با حقایق دین موجب بیداری مردم دنیا و دفع استکبارمی شود، اظهارکرد: حرکت امام(ره) ومراجع تقلید، حوزه های علمیه و دنیای اسلام را رواج داده است.

وی بهره‌مندی از شیوه‌های نوین، برای تربیت افراد را بسیارمهم دانست واعلام کرد: روحانیت و حوزه های علمیه می تواند، حقیقت دین را، به صورت درست رواج دهد.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه دوری ازقرآن و اهل بیت(ع)، عامل انحراف از دین است، افزود: سلفی ها و داعشی ها، با اقدامات خود حقیقت دین را ضد اخلاق جلوه می دهند وغربی ها نیز با برنامه های ماهواره ای همین کار را انجام می دهند.

آیت الله قربانی به نامه نگاری مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به جوانان اروپایی اشاره کرد وگفت: ایشان فرمودند " فقط با اعمال افراد به اسلام نگاه نکنید وبا تبلیغات زود گذر فریب نخورید".

وی با تاکید براینکه اگر روحانیت مانند امام(ره) و آیت الله بهجت، اسلام مجسم را پیاده کنند، جوامع جهانی به سمت تقوا و بیداری اسلامی حرکت می‌کنند، تصریح کرد: امیدواریم، با این کار زمینه برای  ظهور امام عصر(عج) آماده شود.

نماینده ولی فقیه درگیلان بیان کرد: باید از مبادی معارف اسلامی، آگاهی داشته باشیم تا بتوانیم شیوه های نوین تدریس معارف را بفهمیم.

ارسال نظرات