به همت تعلیم وتربیت ناحیه مقاومت بسیج میبد:
به همت معاونت تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج میبد اردوی یک روزه تربیتی سرگروه های صالحین حوزه های مقاومت بسیج تابعه با حضور خواهران وبرادران سرگروه حلقه های تربیتی صالحین برگزار گردید.
کد خبر: ۸۵۰۳۳۷۶
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۵:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، به همت معاونت تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج میبد اردوی یک روزه تربیتی سرگروه های صالحین حوزه های مقاومت بسیج تابعه با حضور خواهران وبرادران سرگروه حلقه های تربیتی صالحین در امامزاده حاجی آباد یزد همراه با برنامه های متنوع بصیرتی،تربیتی واخلاقی وپخش کلیپ برگزار شد.

در ابتدا دکتر مروتی با اشاره به حدیث "اضعف الاعداء کیداً من اظهر عداوته" از امام حسن عسکری(ع) عنوان نمود که طبق این روایت ضعیف ترین دشمنان از حیث مکر و زیان، دشمنی است که دشمنی خویش را آشکار می کند وما با توجه به این روایت در طول جنگ تحمیلی 8 ساله جنگ عادی داشتیم وخیلی مهم نبود وجنگ اصلی وروانی ما با دشمن  بعد از پذیرش قطعنامه 598 شروع شد.
وی افزود:شیوه شیطان بزرگ،آمریکا استفاده از جنگ روانی  بود.
مروتی با اشاره به آیات 10 الی 30 سوره اعراف وداستان خلقت حضرت آدم(ع)عنوان نمود که برای رسیدن به مقام بالا  ومعنویت ما 2 راه سجده ودعا داریم و نباید از این دو مورد غافل شویم  که یکی از وسوسه های شیطان در این آیات استفاده از جنگ روانی است واین همان شیوه شیطان امروز آمریکا است.

این کارشناس سیاسی در ادامه مباحثش اضافه نمود که با توجه به صحبتهای مقام معظم رهبری هدف ازاین جنگ روانی دشمن نشانه گرفتن خانواده ها وتغییر در سبک زندگی اسلامی می باشد واین یک هشدار برای ما می باشد وما باید با استفاده از آیات وقرآن وزندگی بزرگانی همچون امام خمینی (ره) سبک زندگی اسلامی را در زندگی خود نهادینه کنیم.
 مروتی در پایان به آسیبهای شبکه های اجتماعی وماهواره پرداخت وایراد نمود که متاسفانه استان یزد در مورد استفاده از شبکه های ماهواره ای رتبه 3 در کشور دارد واین یک تهدید برای استان ما به حساب می آید.
 
لازم به ذکر است که در طول برگزاری این اردو سرگروهها به همراه مربیان شجره طیبه صالحین در حلقه های بصیرتی،معرفتی با موضوعات آسیبهای شبکه های اجتماعی وماهواره،راهکارهای جذب حلقه های صالحین،خطبه فدکیه حضرت زهراء(س)به بحث وتبادل نظر پرداختندو مربیان صالحین با توجه به مباحث مطرح شده در حلقه ها مسابقاتی مطرح نمودند که توسط معاونت تعلیم وتربیت ناحیه جوائزی به برندگان اهداء شد. 

گفتنی است این برنامه با رویکرد تقویت انسجام ، نشاط ، انگیزه ، روحیه معنوی و ارتقای دانش و مهارتهای تربیبتی سرگروه های محترم به همراه مربی خود در جهت نیل به اهداف شجره طیبه صالحین برگزار گردید .

ارسال نظرات