امام جمعه تفت:

باید همه ی نیروی خود را در جذب و تربیت طلاب قرار دهیم

حجت الاسلام غفوری امام جمعه تفت درمجمع بسیج طلاب و روحانیون شرستان تفت گفت :باید همه ی نیروی خود را در جذب و تربیت طلاب قرار دهیم.
کد خبر: ۸۵۰۳۴۰۲
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفت، مجمع بسیج طلاب و روحانیون تفت در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام روغنیان نماینده ولی فقیه در سپاه تفت ضمن خیر مقدم خدمت حضار، یکی از اقشار بسیج را بسیج طلاب دانست که پیرامون نقش مجمع این قشر در راستای برنامه ها و گسترش فرهنگ بسیج مطالبی را ارائه نمود.

در ادامه خاطر نشان شد که مشارکت حداکثری طلاب بسیجی در تقویت سازمان و شناسایی نقاط ضعف و قوت فرهنگی در شهرستان و تلاش در رفع این معضلات، باید به صورت مطلوب صورت گیرد و همچنین پرورش کادر در خور و طراز این انقلاب و همچنین جذب حداکثری و دفع حداقلی برای هر چه بهتر شدن این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

در ادامه حجت الاسلام متوسل رییس سازمان تبلیغات شهرستان تفت گفت: روحانیون باید به منویات مقام معظم رهبری اهتمام بورزند و در انتقال روایات و سخنان ائمه علیهم السلام تلاش خود را بیشتر کنند

رئیس سازمان تبلیغات شهرستان خاطر نشان کرد که روحانیون در تمام مسائل باید سررشته و واقف بر همه امور باشند و همچنین آمادگی خود را در جهت گفتمان دینی در مراکز علمی و پژوهشی، نحله های انحرافی و دستواوردهای انقلاب اعلام نمایند.

 حجت الاسلام غفوری امام جمعه تفت بیان داشت :هر تجمع و حضوری که با نقش علما باشد حتما همراه با خیر و برکت است. و همچنین سیاستگذاری در امور روحانیون را لازم و بهترین بستر راهمین مجمع دانست. و تذکری را خاطرنشان شد که جلسات با برنامه و جدی تر برگزار شود.

از دیگر راهکارهایی که در هر چه بهتر شدن مسائل مربوط به بسیج طلاب و روحانیون مهم دانست این بود که شورای روحانیون جهت درمان کردن مشکلات دینی، مذهبی، فرهنگی و اجتماعی باید ایجاد گردد.

حجت السلام غفوری حوزه علمیه برادران و خواهران موضوع مهمی قلمداد کردو گفت: ما باید همه ی نیروی خود را در جذب و تربیت طلاب قرار دهیم و هر روحانی اگر بتواند در سال یک نیرو را جذب حوزه های علمیه نماید بسیاری از مشکلات در این زمینه بر طرف خواهد شد.ما باید به جوانان آگاهی بدهیم که اشراف به افقی بلند پیش روی آنان هست و آینده جهان نیز در دستور کار ماست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار