خبرهای داغ:
بازنشر گفتگوی برادر شهید تهرانی مقدم گفت: جهادگران با انجام کارهای خدماتی و محرومیت زدایی در تمام ابعاد نظیرمسائل درمانی و پزشکی ، کشاورزی، آب رسانی، برق رسانی، عمران و آبادانی، موفق شده اند مردم را نسبت به نظام و انقلاب اسلام دلگرم کنند.
کد خبر: ۸۵۰۳۴۳۸
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵

محمد تهرانی مقدم در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگ وهنر خبرگزاری بسیج با بیان اینکه یکی از مصادیق کار جهادی حضور در مناطق محروم است عنوان کرد: در ابتدای انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل جهاد سازندگی تاسیس شد و شعار آن نیز "همه با هم جهاد سازندگی" قرارگرفت؛ مردم و به خصوص جوانان برای کمک به مناطق محروم و روستاها بسیج شدند و در حال حاضر نیز همان ضرورت وجود دارد و جهادگران همچنان در محرومیت زدایی مناطق محروم همت می گمارند.

وی در ادامه افزود: جهادگران با انجام کارهای خدماتی و محرومیت زدایی در تمام ابعاد نظیرمسائل درمانی و پزشکی ، کشاورزی، آب رسانی، برق رسانی، عمران و آبادانی، موفق شده اند مردم را نسبت به نظام و انقلاب اسلام دلگرم کنند.

تهرانی مقدم با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام افزود: فعالیت، محرومیت زدایی و خدمت رسانی برادران و خواهران جهادگر در مناطق محروم، مصداق بارزاسلام ناب محمدی (ص) است؛ جوانان ایرانی در اوایل انقلاب ندای امام (ره) و در حال حاضر ندای امام خامنه ای عزیز را برای کمک به محرومان لبیک گفتند که نفس این کار، "جهاد اکبر" است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم شب خاطره جهادی بیان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا، بازگو کردن خاطرات جهادگران و برگزاری "شب خاطره جهادی" پاداشی کمتر از خود شهادت ندارد.

تهرانی مقدم در ادامه اظهار داشت: برگزاری این گونه مراسم ها در جهت اشاعه فرهنگ جهادی بسیارمفید بوده و جوانان و مردم ما را تشویق می کند تا دراین کار مقدس حضور داشته و به همنوعان خود خدمت کنند.

وی در پایان با اشاره به کم توجهی رسانه ها نسبت به خدمات جهادگران در مناطق کم برخوردار کشور گفت: یکی از آفات انقلاب ما سیاست زدگی است که متاسفانه رسانه ها دچار این آفت شده اند، در حالیکه رسانه ها باید همگام با جهادگران به اشاعه فرهنگ جهاد و کمک به محرومین و مستضعفین کمک کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها