برخی به شدت برای مجلس برنامه ریزی کرده که مجلس را از ولایت بگیرند، یا در خبرگان افرادی را نفوذ بدهند تا رهبر انقلاب، این سید مظلوم را از سر راه خود کنار بزنند.
کد خبر: ۸۵۰۳۴۶۶
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸


خبرگزاری بسیج مازندران، حجت الاسلام علی‌اکبر ناصری، در مراسم یادواره 72 تن از شهدای خلیل‌شهر، اظهار داشت: طبیعت و ساختار وجودی انسان به‌خصوص نوجوان و جوان مدل‌گرا است، جوانان وقتی وارد جامعه می‌شود، چه بخواهیم چه نخواهیم به‌دنبال مدل هستند، اگر دست آنها را به دست ائمه اطهار (ع) نسپاریم مد ماهواره‌ای، قیافه‌های غربی، فکر و فرهنگ فرنگی دامن جوانان را می‌گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه کسانی که اول انقلاب می‌خواستند خودشان بوده و الگو نداشته باشند در چنگال اهریمنی منافقین گرفتار شدند و به پست‌ترین پستی‌ها، آن‌هم همه‌جانبه سقوط کردند، افزود: اینکه ما بخواهیم به دنبال یک خط باشیم طبیعی است اما اگر در صراط حجت‌های الهی باشیم درست و در غیر اینصورت خط منافقان است.

 

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی به حمله دشمن با ماهواره به اعتقادات جوانان اشاره و خاطرنشان کرد: امروز دشمن به دنبال گسست است، همانطور که نتانیاهوی خبیث در کنگره آمریکا گفت ما از طریق امواج ماهواره نسل جوان جامعه ایران را فاسد می‌کنیم و به‌دست آنها انقلاب ایران را می‌شکنیم.

 

 

ناصری با بیان اینکه امروز یک جایگاه عظیم منطقه‌ای و جهانی داریم، تأکید کرد: البته مشکلاتی هم وجود دارد که انشاالله مسئولان      با مدیریت جهادی و شلمچه‌ای با برنامه، تدبیر و صرفه‌جویی مشکلات را پشت سر می گذاریم.

 

وی افزود: شورای امنیت از آنجا قطعنامه و تحریم‌های زیادی را علیه ایران اعمال کردند که سران فتنه که بدترین جنایت‌ها و ضربه‌هایی ریشه‌ای به نظام وارد کردند، 40 میلیون رأی و قدرت مردمی که پتک محکمی بر سر استکبار و صهیونیست بود را دروغ اعلام کردند.

 

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر سران فتنه کمی غیرت ایرانی و شرف اسلامی می‌داشتند پس از خطبه دردآلود رهبری و نظر شورای نگهبان، همچنان بر طبل مخالفت نمی کوبیدند و بهانه دست دشمنان نمی دادند اما 9 دی مردم با هوش سیاسی مشت محکمی بر دهان این فتنه گران و اربابان ذوق زده آنها زدند.

 

ناصری خاطرنشان کرد: مردم مدینه این هوش سیاسی و بصیرت دینی را نداشته، به سکوت مرگبار دچار شدند ولی خود را تنها گذاشتند، اما نتیجه این بی‌بصیرتی آنها چه شد؟ ظالمی بر آنها حاکم شد که سه شبانه روز مال، جان و ناموس مردم مدینه را برای سربازان خود مباح اعلام کرد.

 

وی با اشاره به اینکه واشنگتن پست اعتراف کرد که جایگاه پر اقتدار فعلی ایران مرهون نبوغ درخور تحسین رهبر بی‌ادعای ایران است، گفت: برخی به‌شدت برای مجلس برنامه‌ریزی کرده که مجلس را از ولایت بگیرند، یا در خبرگان افرادی را نفوذ بدهند تا رهبر انقلاب، این سید مظلوم را از سر راه خود کنار بزنند و برخی هم در این میان به دنبال عقده‌گشایی و با کینه‌های شیطانی خود به دنبال  انتقا م گیری هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها