نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه ترکان به‌‌ جای تهدید به افشاگری راجع به مشکلات اقتصادی پاسخگو باشد، گفت برخی به دنبال سرگرم کردن مردم هستند.
کد خبر: ۸۵۰۳۵۷۳
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج، محمد سلیمانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی  درباره اظهارات اخیر اکبر ترکان مشاور ارشد رئیس‌جمهور با موضوع تلاش عده‌ای جهت پیروزی در انتخابات سال 94 با استفاده از پول‌های کثیف و تهدید وی به افشاگری، گفت: اظهارات ترکان را نباید جدی گرفت زیرا به نظر می‌رسد وی به آلزایمر سیاسی مبتلا شده است.

وی افزود: اگر یادتان باشد ایشان چندی پیش هم به صنعت ایران حمله کرد و آن را در حد تولید آبگوشت بزباش پایین آورد که این تعبیر‌ها به همه صنعتگران و متخصصان کشور برخورد و یا بار دیگر علیه دانشمندان کشور سخن گفت، از این رو نباید زیاد به اظهارات ترکان توجه کرد زیرا که به هر حال سنی از او گذشته است و حرف‌های بی‌مایه مطرح می‌کند.

سلیمانی با تأکید بر اینکه همین اظهارات ترکان برای شناخت وضعیت فکری او کافی است، گفت: اگر کسی می‌خواهد افشا‌گری کند چرا سال بعد؟ خب همین امسال افشا‌گری کند؛ اگر اطلاعاتی از تخلفات دارند در اختیار دستگاه قضا بگذارند تا مراجع مربوطه به آن رسیدگی کنند و این مسئله هیچ نیازی به شانتاژ ندارد.

وی هدف از این جو سازی‌ها را سرگرم کردن مردم و غافل کردن آنها از مشکلات اصلی جامعه خواند و اظهار داشت: امروز مردم مشکلات عدیده‌ای از جمله مسائل معیشتی و همچنین مطالبات جدی در حوزه کشاورزی، تولید، صنعت و پیشرفت کشور دارند، به علاوه منتظرند ببینند دولت در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی چه کرده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: این نوعی فرار به جلوست و اکنون در پایان سال دولت بدون اینکه آمارهای اغراق‌آمیز و مخدوش ارائه کند، باید اعلام کند در سال 93 چه اقدامات اساسی‌ای انجام داده است.

وی با تاکید بر ضرورت ملموس بودن آمارهایی که دولت به‌عنوان کارنامه خود ارائه می‌دهد، خاطرنشان کرد: دولت کارنامه روشنی از خود در حوزه‌های سیاست خارجی تولید و صنعت ارائه دهد و اعلام کند چرا بعضی قیمت‌ها در طول دو سال گذشته بیش از 70 درصد افزایش یافته است؟

سلیمانی با توصیه به دولت برای پاسخ‌گویی به‌جای تهمت زدن و توهین کردن به مخالفان و منتقدان، گفت: به نظر من چون امثال آقای ترکان دست‌شان برای ارائه آمار خالی است متوسل به این روش‌ها شده‌اند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس از لزوم پاسخگویی ترکان نسبت به عملکرد خود در مناطق آزاد سخن گفت و ادامه داد: واردات بی‌رویه که کمر کشاورزان و تولیدکنندگان داخلی را شکسته است موضوعی است که ترکان باید راجع به آن صحبت کند نه مسائل انتخابات سال بعد.


ارسال نظرات