خبرهای داغ:
جانشین فرمانده انتظامی استان قم از برخورد جدی و قاطعانه پلیس این استان با برهم‌زنندگان نظم و امنیت اجتماعی در آستانه چهارشنبه پایانی سال خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۳۶۲۰
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، حمیدرضا اسدی گفت: در راستای اقداماتی که پلیس به منظور ایجاد نظم و امنیت انجام می‌دهد، فرماندهی انتظامی استان قم از ابتدای اسفند ماه سال جاری اقدام به شناسایی وارد‌کنندگان مواد محترقه، آتش‌زا و منفجره به استان قم کرده است.

وی اضافه کرد: افرادی که سال گذشته در این خصوص دستگیر شدند، احضار و در پلیس امنیت عمومی استان نسبت به ترک اعمال گذشته تعهد داده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد: در کنار فعالیت‌هایی که به منظور شناسایی، کشف و دستگیری انجام شده است، معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان نیز با رویکرد آموزش و مشاوره در مناطق و مراکز مختلف، مردم را نسبت به خطرات این موضوع آگاه کرده تا با این اقدامات بازدارنده و پیش‌دستانه، شاهد کاهش این قبیل تخلفات باشیم.

وی تصریح کرد: هر شخصی با هر انگیزه و وسیله‌ای بخواهد امنیت مردم را بر هم‌بزند و به آن خدشه وارد کند، با هماهنگی مقام قضایی نسبت به دستگیری، برخورد قاطعانه و تشکیل پرونده اقدام خواهد شد.

اسدی با اشاره به اقدامات و برنامه‌های پلیس قم در چهارشنبه پایان سال اظهار کرد: این فعالیت‌ها و فرهنگ‌سازی‌ها هر سال هدفمندتر و با مشارکت بیشتر مردم همراه بوده که نتیجه آن کاهش تعداد پرونده‌ها، افراد دستگیر شده و صدمه‌دیدگان در سال‌های اخیر است.

اسدی با بیان اینکه استان قم یکی از شاهراه‌های اصلی کشور است که در مسیر مواصلاتی 17 استان کشور قرار دارد، عنوان داشت: از ابتدای اسفند ماه امسال مبادی ورودی و خروجی استان کنترل شده که در نتیجه آن سه محموله سنگین شامل حدود 2.5 قطعه انواع مواد محترقه کشف و ضبط و متهمان نیز تحویل مراجع قضایی شده‌اند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گروه سنی 14 تا 25 سال را بیشترین استفاده‌کنندگان از مواد محترقه در این ایام بیان کرد و در هشداری به خانواده‌ها گفت: با توجه به حالت احساساتی این گروه سنی، خطرات و آسیب‌هایی که آنها را در این ایام تهدید می‌کند، به کمک آموزش‌های لازم از حضور فرزندانشان در این قبیل اجتماعات جلوگیری کنند.



ارسال نظرات