مسئول علمی حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان از برگزاری کارگاه و سمینار تخصصی با موضوع فناوری نانو در دانشگاه زنجان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۳۶۳۶
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۱

محمد رحمانی اظهار داشت: بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان در طول سال برنامه‌های مختلف علمی برای دانشجویان مقاطع مختلف برگزار می‌کند.

وی از برگزاری کارگاه و سمینار تخصصی با موضوع فناوری نانو در دانشگاه زنجان خبر داد و بیان داشت: این کارگاه توسط معاونت علمی بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

مسئول علمی حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان به اهداف برگزاری این کارگاه و سمینار تخصصی اشاره کرد و یادآور شد: این کارگاه به منظور تربیت نیروی انسانی و ایجاد انگیزه برای فعالیت‌های علمی در بین دانشجویان دانشگاه‌های زنجان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: کارگاه تخصصی فناوری نانو برای دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه‌های استان زنجان برگزار می‌شود.

رحمانی مفاهیم فناوری نانو، آشنایی با امکانات و نحوه حمایت دولت در زمینه مربوطه را به عنوان محتوای این کارگاه اعلام کرد و یادآور شد: با برگزاری کارگاه تخصصی نانو دانشجویان برای مسابقه ملی نانو آماده می‌شوند.

وی زمان برگزاری کارگاه تخصصی نانو را 14 و 15 اسفند ماه جاری اعلام کرد و متذکر شد: تاکنون 100 نفر از دانشجویان علاقه‌مند برای شرکت در این کارگاه تخصصی ثبت نام کرده‌اند.

مسئول علمی حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان با اشاره به اینکه در پایان آزمونی به صورت تستی و تشریحی از شرکت‌کنندگان در این کارگاه گرفته می‌شود، عنوان کرد: نفرات برگزیده این کارگاه برای رقابت به مسابقات ملی نانو اعزام می‌شوند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با برگزاری این برنامه زمینه ارتقای سطح علمی دانشجویان به ویژه نیروهای ارزشی فراهم شده و گامی موثر در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی برداشته شود.

ارسال نظرات