خبرهای داغ:
عملكرد برنامه هاي 6 ماهه دوم سال 93 حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه (س) مورد ارزيابي قرارگرفت.
کد خبر: ۸۵۰۳۶۴۸
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرکشی از حوزه مقاومت بسیج علی ابن ابیطالب (ع) شهر گرمه با حضور فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان گرمه صورت پذیرفت. 

****  

نظارت ستادی شش ماهه دوم سال 93 از پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) شهر گرمه

در این برنامه که در پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) شهر گرمه برگزار شد جمعی از معاونت های ناحیه به همراه فرمانده حوزه حضور داشتند و بحث برنامه های ابلاغی را پیگیری و نظارت از برنامه های شش ماهه دوم سال 93 صورت گرفت.

****

نظارت ستادی شش ماهه دوم سال 93 از پایگاه مقاومت بسیج موسی بن جعفر(ع) شهر گرمه

دراین برنامه که در پایگاه مقاومت بسیج موسی بن جعفر(ع) برگزار شد. جمعی از معاونت های ناحیه به همراه فرمانده حوزه حضور یافتند و بحث برنامه های ابلاغی سال 93 مورد رصد قرار گرفت.

****

مراسم شهادت حضرت زهرا (س) به همت پایگاه حضرت زهرا (س) شهر گرمه

مراسم ایام شهادت حضرت زهرا (س) درپایگاه حضرت زهرا (س) برگزار گردید از جمله برنامه های اجرا شده در این مراسم قرائت دعای توسل ومداحی توسط خواهران وسخنرانی حجه الاسلام گرمابی می توان نام برد .

در این مراسم حجه الاسلام گرمابی ابتدا ضمن تسلیت ایام شهادت بانوی دو عالم گفت: تمام جلسات برای این است که ما راه را گم نکنیم زیرا اگر به بیراهه بیافتیم دیگر برگشت سخت است ولی اگر راه مشخص باشد هم ذهن وعقل خوب کار میکند و روش زندگی را هم درست پیدا می کنیم وی در ادامه به فضائل حضرت زهرا (س)پرداخت وبا مرثیه خوانی مراسم به پایان رسید .

****

حضور پایوران ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمه در نکوداشت روز احسان و نیکوکاری.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار