همزمان با سالروز عملیات خیبر

داستان‌نویسان از «گنج پنهان» قهرمانان دفاع مقدس ایده می‌گیرند

به مناسبت سالگرد عملیات غرورآفرین خیبر، نشست ادبی «گنج پنهان» با حضور رزمندگان، فرماندهان دوران دفاع مقدس و هنرمندان داستان‌نویس ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۲۰ اسفند در فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۰۳۷۱۲
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، پس از کسب تجربه‌های ارزشمند از ملاقات با جانبازان آسایشگاه ثارالله و انتشار کتاب مجموعه داستان کوتاه «ملاقات با عاشقان آسمانی»، انتشار مجموعه داستان کوتاه «آیات آسمانی» با الهام از قرآن کریم و نگارش مجموعه داستان کوتاه «از جنون تا مجنون» پس از نشست رزمندگان و فرماندهان عملیات بدر، این بار عملیات خیبر در معرض هنرنمایی قلم هنرمندان داستان‌نویس قرار می‌گیرد. 

هدف از برگزاری نشست صمیمانه گنج پنهان بازگویی خاطرات عملیات خیبر و یافتن فکر اولیه نگارش داستان کوتاه با محوریت اطلاعات عملیات جنگ است. از جمله حاضران در این برنامه می‌توان به مجید شیخ‌حسنی، عباس صباغی، کیوان رهبران، سیدمحسن حسینی، حجت‌الاسلام عبدالله توانا، حجت‌الاسلام شیخ محسن حسینی، علی ببری، مجتبی داوودی راسخ (فرمانده گردان کمیل)، حجت (فرمانده محور گیلان غرب) و محسن توسلی اشاره کرد.

نشست‌های گنج پنهان با نگاهی به فرمایش رهبر معظم انقلاب تشکیل می‌شود که فرمودند جنگ، گنجی است که باید آن را استخراج کرد و این مهم به عهده هنرمندان است تا ارزش‌های هشت سال جنگ را به زبان هنر به نسل بعد منتقل کنند.

هنرمندان داستان‌نویس از روز چهارشنبه 20 اسفند تا 20 اردیبهشت 94 فرصت دارند داستان خود را در قالب لوح فشرده به فرهنگسرای سرو واقع در خیابان ولی عصر(عج)، ضلع شمالی بوستان ساعی، کوی ساعی یکم ارسال کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار