خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی قم:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی قم گفت: اردوهای جهادی و کمک رسانی به سازندگی مناطق کمتر برخوردار فرصت طلایی دوران دانشجویی است و دانشجویان بسیجی قدردان این فرصت باشند.
کد خبر: ۸۵۰۳۷۲۷
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸
 به گزارش خبرگزاری بسیج از قم و به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، حجت الاسلام سید رضا عظیمی در حاشیه اعزام کاروان های اردوهای جهادی بسیج دانشجویی گفت: بسیج سازندگی و خدمت به محرومان از یادگارهای ماندگار حضرت امام(ره) بود و اهمیت توجه به آن در کلام گهربار مقام معظم رهبری نیز بارها گوشزد شده است.
وی با توجه به استقبال فراوان دانشجویان بسیجی از اردوهای جهادی ابراز داشت: خدمت رسانی دانشجویان تبلور تفکر بسیجی آنان است و موجب شوق و اشتیاق و همراهی بیشتر مردم مناطق کمتر برخوردار  نسبت به انقلاب و آرمان های والای آن شده است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی قم خاطرنشان ساخت: فرصت حضور در اردوهای جهادی و کمک به ساخت مسجد، مدرسه و افراد بی بضاعت، فرصتی طلایی برای خدمت رسانی عالمانه و توام با بصیرت است و شایسته است دانشجویان بسیجی فعال و بانشاط، در کنار توجه به خودسازی و تحصیل علم، قدر این فرصت طلایی را بدانند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها