خبرهای داغ:
فرمانده سپاه دشت آزادگان گفت: در سال ۹۳ در ۴ مرحله یک هزار و ۲۰۰ نفر از بسیجیان سوسنگرد در قالب اردوهای راهیان نور از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کردند.
کد خبر: ۸۵۰۳۷۳۳
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خوزستان:

فاخر علوانی اظهار داشت: راهیان نور در سال‌های گذشته استقبال قابل توجهی از منطقه دشت آزادگان داشته‌اند و این مسئله در سال 1392تا فروردین 93 نمایان است.

فرمانده سپاه دشت آزادگان گفت: سپاه پاسداران امسال در حوزه راهیان نور در دشت آزادگان، با توجه به کهولت سن و مشکلات راویان قدیمی، اقدام به تربیت راویان جوان‌تر و برگزاری دوره روایت‌گری برای آنان کرد.

وی عنوان کرد: 55 نفر تاکنون با گذراندن چند دوره و کسب تجربه در کنار راویان پر سابقه آمادگی روایت وقایع دفاع مقدس برای کاروان‌های راهیان نور هستند.

علوانی با اشاره دیگر اقدامات سپاه پاسداران بیان کرد: برگزاری دوره‌های جذب بسیجیان مساجد برای خادمی شهدا از جمله کارهای انجام شده است.

وی تصریح کرد: اقدامات و تلاش‌های خوبی نسبت به سال‌های گذشته در شهرستان دشت آزادگان به انجام رسید اما هنوز تا رسیدن به نقطه آرمانی راه زیادی وجود دارد.

فرمانده سپاه دشت آزادگان پیرو عملکرد سپاه در حوزه راهیان نور برای مردم دشت آزادگان گفت: در سال 93 در 4 مرحله یک هزار و 200 نفر از بسیجیان دشت آزادگان در قالب اردوهای راهیان نور از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کردند.

وی افزود: همچنین سال گذشته بیش از 300 نفر از بسیجیان دشت آزادگان به مناطق غربی اعزام شدند و 640 نفر هم در قالب اردوهای یک روزه از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها