کوثری در گفتگو با بسیج:

اظهارات اخیر هاشمی پشیمانی و انحراف وی از مسیر انقلاب را نشان می دهد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس می گوید که تناقض های گفتاری و رفتاری هاشمی رفسنجانی نشان می دهد که ایشان ازعملکردهای سابق خود پشیمان شده و مسیر خود را نسبت به انقلاب تا حدی منحرف ساخته است.
کد خبر: ۸۵۰۳۷۷۱
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲
اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج در باره اظهارات اخیر هاشمی رفسجانی مبنی بر اینکه نماینده های مجلس نباید از تریبون برای گفتن دروغ استفاده کنند، گفت: هاشمی به نظر من بهتر است که در اظهار نظر هایش دقت و توجه بیشتری به خرج دهد.

وی ادامه داد: با توجه به سوابق آقای هاشمی و همچنین ادعای ایشان درباره اینکه یکی از ستون های انقلاب هستند، بهتر است بیش از این خودشان را خراب نکنند و بگذارند بر همان اساس در ذهن مردم باقی بمانند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: آقای هاشمی زمانی که خودشان رئیس مجلس بودند چطور مرتب می گفتند که همه باید از تریبون استفاده کنند ؟!

کوثری اضافه کرد: حال که نماینده ها مسائل را به صورت صریح و شفاف در جهت منافع ملی بیان می کنند ایشان می گویند که میکروفن نباید استفاده شود و نماینده ها نباید سخنانشان را به طور مستقیم بیان کنند.

این نماینده مجلس در انتها خاطر نشان کرد: این تناقض های گفتاری و رفتاری هاشمی نشان می دهد که ایشان به نظر من ازعملکردهای سابق خود پشیمان شده و مسیر خود را نسبت به انقلاب تا حدی منحرف ساخت به همین دلیل ایشان باید نسبت به اظهارات خود کمی بیشتر دقت کند تا گفته نشود که وی دچار فراموشی شده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار