سردار باقرزاده وجود فرهنگ شهادت را اصلی ترین عامل در شکست ناپذیری ملت ها بیان کرد و گفت: استقامت در مقابل ناهنجاری های بین المللی مهم ترین الگوی ملت ایران است.
کد خبر: ۸۵۰۳۷۸۲
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲

 



خبرگزاری بسیج مازندران، سردار سرتیپ سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم تشییع 2 شهید گمنام و شهید تفحص شده شهید محمدعلی حسن جانی در میدان شهدای ذهاب رشت، با اشاره به استقبال باشکوه مردم گیلان از شهدا، خطاب به شهدا اظهار کرد: مردم رشت و دانشجویان بنت الهدی صدر از شما متشکرند که دعوت آنها را لبیک گفتید و دانشگاه را با وجود خود معطر نمودید.

 

وی ضمن تسلیت بمناسبت ایام فاطیمه با تاکید بر اینکه باید تلاش نماییم تا دانشگاهمان را فاطمی کنیم گفت: دعوت از مردانی که رهرو فاطمه بودند جز این نمی تواند باشد.

 

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه امروز تربیت فاطمی می‌تواند حسینیان را تربیت کند، گفت: مردم گیلان با حضور بی بدلیل خود نشان دادند خط عزت و مقاومت همچنان جریان دارد.

 

سردار باقرزاده با بیان اینکه مردم رشت با استقبال گسترده از شهدا نشان دادند که پیرو راه آنان باقی خواهند ماند افزود: به طور یقین بدانید که شهدا نیز مباهات می کنند که به آغوش مردمی بازگشتند که خط عزت و مقاومت را زنده نگه داشته اند.

 

وی زندگی سراسر افتخار شهدا را پر از عبرت و درس دانست و گفت: اگر این عبرت ها ادامه پیدا کند حیات معنوی جامعه تضمین و موجب بصیرت می شود که مهم ترین عامل در جلوگیری از شکست معنوی است.

 

سردار باقرزاده وجود فرهنگ شهادت را اصلی ترین عامل در شکست ناپذیری ملت ها بیان کرد و گفت: استقامت در مقابل ناهنجاری های بین المللی مهم ترین الگوی ملت ایران است.

 

وی با بیان اینکه شهدا لحظه ای از آرمانهای انقلاب عقب نشینی نکردند گفت: ملت ایران نیز مانند شهدا در مقابل تهدیدات لحظه ای عقب نشینی نمی کند.

 

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح مسیر شهدا را نماد مقاومت ملت ایران بیان کرد و گفت: به دشمنان می گوییم این ملت از راه شهید و شهادت مایوئس نمی شود.

 

سردار باقرزاده با بیان اینکه دو شهید گمنام در عملیات کربلای 4 در منطقه عملیاتی ام‌الرصاص به شهادت رسیدند گفت: پیام این شهدا همان پیام شهدای کربلا است که تا پایان پشتیبان ولایت بودند.

 

وی با اشاره به شهید تفحص شده شهید محمدعلی حسن جانی خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار در درگیری با دشمن بعثی عراق در منطقه زبیدات به شهادت رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها