معاون سیاسی وزیر کشور گفت: برای اجرایی شدن سیاست‌های کلی انتخابات، ما نیاز به قانون خواهیم داشت و اگر این سیاست‌ها در مجمع تشخیص تصویب و مقام معظم رهبری نیز آن را ابلاغ کنند مبنای کارمان قرار خواهیم داد.
کد خبر: ۸۵۰۳۷۸۹
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج، محمدحسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشوردر پاسخ به سوالی درخصوص سیاست‌های کلی انتخابات و اینکه آیا درصورت تصویب این سیاست‌ها، وزارت کشور آن برای انتخابات سال آینده اجرایی خواهد کرد یا خیر گفت: سیاست‌های کلی انتخابات مثل همه سیاست‌های کلی باید با تصویب مجمع تشخیص و تایید رهبرمعظم انقلاب وارد مرحله اجرا شود.

وی افزود: برای اجرایی شدن این سیاست‌های ما نیاز به قانون خواهیم داشت و اگر این سیاست‌ها در مجمع تشخیص تصویب شود و مقام معظم رهبری نیز آن را ابلاغ کنند، مبنای کارمان قرار خواهیم داد.

به گزارش تسنیم، مجمع تشخیص مصلحت نظام از ماه‌ها پیش کار بررسی سیاست‌های کلی انتخابات را آغاز و چند بند آن را نیز تصویب کرده است و بررسی بندهای باقی مانده و پایانی سیاست‌های کلی انتخابات به دلیل ارائه پیشنهادهای برخی اعضا برای اصلاح یا اضافه شدن بندهای جدید به این سیاست‌ها، به جلسات آتی این مجمع موکول شده است.

ارسال نظرات