خبرهای داغ:
با حضور پدر شهید احمدی روشن:

اولین یادواره شهدای دانشجوی هفتکل

مراسم اولین یادواره شهدای دانشجوی هفتکل باحضور پدرشهید احمدی روشن در محل دانشگاه پیام نور برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۰۳۸۲۶
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خوزستان:

دراین مراسم که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور برپا شده بود  حجت الاسلام امینی و پدر شهید احمدی روشن سخنرانی نمودندپدرشهید مصطفی احمدی روشن باحضور درجمع دانشجویان دانشگاه پیام نور هفتکل اظهار داشت:نباید به دستاوردهائی که حاصل خون دل خوردن شهدای هسته ای بود خیانت کنیم

وی افزود:پیش ازاینکه آقایان با کدخدا صحبت کنند و توافق کنند ۱۹۵ کیلوگرم اورانیوم ۲۰ درصد غنی شده ما را اکسید کردندو اولین کسی که یار صمیمی مصطفی بود را از سایت نطنز اخراج کردند .

پدرشهید مصطفی احمدی روشن خاطر نشان ساخت:اینها گلایه های یک پدردلشکسته است می خواهم به گوش مسئولان برسد تا شاید دست پیش دشمن دراز نکنند مسولان حرف امام را آویزه گوششان کنند که فرمود : آمریکای جنایتکار به مثابه یک سگ هار است اگر در مقابلش عقب نشینی کردید و فرار کنید او پشت سرت خواهد آمد ولی اگر درمقابلش ایستادی عقب نشینی می کند.

وی ادامه داد: درقصه تعلیق که از سال ۸۲ تا ۸۴ درایران اتفاق افتاد متاسفانه مسئولان ما کلاه گشادی بر سرشان رفت وقتی درهای سایت هسته ای را بستند .به طوری که مصطفی مثل یک مرده متحرک شد می خواست از آنجا برود ولی به اصرار من ماند تا اینکه عمر آن دولت شوم ونحس تمام شد و با تاکید مقام معظم رهبری مهر وموم ها برداشته شد.

احمدی روشن با انتقادبه عملکرد دولت درمذاکرات گفت:دو سال است که خود را می کشید تا کدخدای ده را راضی کنید اینقدر ذلیل شده ایم که باید دست جلوی دشمن قسم خورده خودمان دراز کنیم وپولی که طلب کار هستیم از انها گدایی کنیم.

وی افزود:کاریکاتور موهن پیامبر اکرم را منتشر می کنند بعد ما با اینها دست می دهیم و صدای خنده مان تا آسمان می رود  این یعنی دینمان به اندازه اقتصادمان ارزش ندارد.

پدرشهیداحمدی روشن درپایان گفت : ما برای دولت وتیم هسته ای آرزوی موفقیت می کنیم و از آنها می خواهیم از این راهی که به ترکستان امی رود برگردند.

 

مداح این برنامه سید محمد امام بود ومجری توانمند حاج محسن ترکاشوند با اجرای پرشور خود جو حماسی خاصی بر فضای مجلس حاکم نمود 

درپایان برنامه از خانواده های معظم شهدا تجلیل به عمل آمد
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار