خبرهای داغ:
به مناسبت بزرگداشت روز شهدا، موزه شهدای قزوین از 16 تا 21 اسفند سال جاری، با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آماده بازدید علاقمندان است.
کد خبر: ۸۵۰۳۸۳۲
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، به مناسبت بزرگداشت روز شهدا، موزه شهدای قزوین آماده استقبال از قشرهای مختلف جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان، با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی بیشتر آنان با زندگی شهدا است.
همچنین به مناسبت یاد شده، از 16 تا 21 اسفند سال جاری، دانش‌آموزان مدارس قزوین به صورت دسته‌جمعی در گلزار شهدا حضور می‌یابند، که بازدید موزه شهدای قزوین از برنامه‌هایی است که در این مکان مقدس برای آنان تدارک دیده شده است.
گفتنی است: موزه شهدا قزوین از محدودترین و منحصرترین موزه‌های کشور بعد از تهران است که در سال‌های گذشته راه‌اندازی شد و سال گذشته با بازسازی مجدد، گشایش یافت.
موزه شهدای قزوین در سالن سرپوشیده به مساحت 300 متر در فضای استاندارد، مدرن و زیبا است که ظرفیت و پتانسیل خوبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.
این موزه ظرفیت نمایش 500 اثر شهدای انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس استان قزوین را دارد، آثار فوق هر 6 ماه در سال تغییر می‌کند و علاقه‌مندان می‌توانند بازدید کنند.

 

 

1003/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها