مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم همکاری بسیج برای شناسایی فقرا در محلات کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد.
کد خبر: ۸۵۰۳۸۹۷
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۸
نشست هم‌اندیشی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان با فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج خواهران بویراحمد برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: کار خیر مختص گروه و نهاد خاصی نیست و همه ما باید در کارهای خیر شریک بوده و با هم تعاون، همکاری، همگرایی و همیاری داشته باشیم.

غلامرضا متقی هدف از برگزاری این نشست را مشارکت در انجام امور خیر عنوان و اظهار کرد: هدف ما گسترش و نهادینه کردن فرهنگ انفاق و نیکوکاری بین مردم است.

متقی با تأکید بر لزوم گسترش امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، تصریح کرد: باید همه کارهای خود را طبق دستورات قرآن و احادیث نبوی تنظیم کرده و انجام دهیم.

وی افزود: اگر ما به توصیه‌های اولیاء و انبیاء الهی توجه کنیم جامعه مشکلی ندارد و مشکلات خود به خود حل و فصل می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه همه ما می‌توانیم ماهیانه فقط با ۳۰ هزار تومان حامی یک یتیم شویم، گفت: باید از خودمان شروع کنیم و علاوه بر دعوت مردم به انجام امور خیر، اول خود مشارکت داشته باشیم.

متقی شرکت در جلسات و نشست‌هایی را که رنگ خدایی دارند، توفیق الهی عنوان کرد و اظهار داشت: یکی دیگر از اهداف ما در این نشست، این است که در هر محله یک رابط و امدادیار افتخاری جهت شناسایی و ارتباط با فقرا و اغنیاء به کمیته امداد معرفی شود.

وی در پایان خواهران بسیجی را به مشارکت در امورات خیرخواهانه کمیته امداد دعوت کرد و از آنان خواست تا با شناسایی فقرا در محله‌ها و همکاری با مراکز نیکوکاری این نهاد، کمیته امداد را در گسترش فرهنگ نیکوکاری و کمک به هم‌نوع یاری کند.

ارسال نظرات