رئیس اداره نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:
رئیس اداره نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: نظارت بر واحدهای صنفی استان زنجان از تاریخ 15 اسفند ماه جاری آغاز شده است.
کد خبر: ۸۵۰۳۹۵۱
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۹

اسماعیل مسلمی اظهار داشت: به منظور هدفمند کردن مقررات، خریدهای نوروزی و افزایش تقاضا همانند سنوات گذشته طرح پایش قیمت و نظارت بر واحدهای صنفی استان زنجان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر واحدهای صنفی استان زنجان از تاریخ 15 اسفند ماه جاری آغاز شده است، تصریح کرد: نظارت بر واحدهای صنفی استان زنجان تا 15 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه نظارت بر واحدهای صنفی در دو بخش کالایی و خدمات صورت می‌گیرد، گفت: نظارت در بخش کالایی در حوزه‌های پوشاک، کیف، کفش، خشکبار و ...صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: نظارت در بخش خدمات نیز مربوط به قالی شویی‌ها، خشک شویی‌ها، خدمات حمل و نقل مسافربری و...است.

مسلمی با اشاره به اینکه همزمان با فرارسیدن نوروز نظارت بر عرضه نمایشگاه‌های کالا و توزیع و میوه پایان سال در دستور کار سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان قرار گرفت، افزود: این برنامه با همکاری اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان و اتاق اصناف استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه هم استانی‌ها در صورت مشاهده هر گونه تخلف از جمله گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و... به مسئولان مربوطه گزارش دهند، تصریح کرد: مردم در اسرع وقت موارد مربوطه را به شماره تلفن 124 اطلاع دهند.

رئیس اداره نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اضافه کرد: نظارت بر اصناف در قالب گشت‌های مشترک با اداره کل تعزیرات حکومتی، بهداشت و استاندارد صورت می‌گیرد

ارسال نظرات