خبرهای داغ:
فرمانده تیپ مستقل 83 تبلیغی-رزمی امام جعفر صادق(ع) گفت: برخی از مسؤولان و روشن فکران دین را از آزادی جدا می‏کنند و سعی دارند که ولایت فقیه را از حکومت جدا کنند و این طرز فکر خود را اختلاف سلیقه می‏دانند در صورتی که این عدم اعتقاد به مبانی انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۰۳۹۶۶
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، یادواره شهدای روحانی استان همدان با حضور سردار همدانی در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد.

حجت ‏الاسلام حسین طیبی فر فرمانده تیپ مستقل 83 تبلیغی- رزمی امام جعفر صادق(ع) با اشاره به آیاتی از سوره سبا گفت:قرآن در قصه سبا می‏فرماید خداوند هوش بسیار زیادی را برای این قوم قرار داد که توانستند سد عظیمی را بر روی سیل بسازند که باغ‏های پرباری را رغم بزنند.

وی در ادامه افزود: از ویژگی‏های مردم سبا تقوا و کم اشتباهی آنها بود و زندگی بسیار پر نعمتی را داشتند اما همین مردم باهوش و با تقوا وقتی که از خود، خداوند و نعمت‏ها اعراض کردند خداوند همه چیز را از آنها گرفت.

فرمانده تیپ امام صادق(ع) ابراز داشت: وقتی مردم سبا در مستی نعمت غرق شده بودند از دشمن خود غافل شدند و بعد از جاری شدن سیل عظیم همه سرسبزی کشور خود را از دست دادند.

وی اظهار داشت: در صدر اسلام نیز که امت اسلامی به نعمت و حکومت رسیده بودند، امت نیز سر از اعراض و اعتراض در آوردند و به همین علت پیامبر(ص) در روز غدیر نسبت به معرفی امام امت از خداوند خواست که این تکلیف را از ایشان معاف دارد.

حجت ‏الاسلام طیبی فر با اشاره به حدیث غدیر خاطر نشان کرد: پیامبر(ص) در خطبه غدیر می‏فرماید این‏که از خداوند خواستم که مرا از این کار معاف بدارد علم من به قلت متقین، کثرت منافقین، وجود ملامت کنندگان و استهزا کنندگان اسلام بود.

وی اظهار داشت: همین امر باید در انقلاب اسلامی نیز رعایت شود و ما باید آگاه باشیم که نعمت‏های ناشی از پیروزی انقلاب و موفقیت‏های بسیار جوانان مسلمان کشور نباید باعث این شود که ما در مستی جاه و مقام و ثروت غرق شویم و لب به اعتراض بگشاییم.

فرمانده تیپ مستقل 83 تبلیغی – رزمی امام جعفر صادق(ع) در پایان تأکید کرد: برخی از مسؤولان و روشن فکران دین را از آزادی جدا می‏کنند و سعی دارند که ولایت فقیه را از حکومت جدا کنند و این طرز فکر خود را اختلاف سلیقه می‏دانند در صورتی که این عدم اعتقاد به مبانی انقلاب اسلامی است.


منبع: خبرگزاری رسا



ارسال نظرات