خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد امام (ره) گلستان:
مدیرکل کمیته امداد امام (ره) گلستان گفت: در آمار اولیه بیش از 8 میلیارد ریال کمک مردمی در شور نیکوکاری برای کمک نیازمندان جمع آوری شده است.
کد خبر: ۸۵۰۳۹۸۳
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ ابراهیم باغبانی اظهار داشت: مردم خیر و نیکوکار استان گلستان با حضور برشکوه خود در مراسم شور نیکوکاری بار دیگر در آستانه سال نو به یاری نیازمندان شتافتند.
وی با قدر دانی از کمک های مردم خیر استان ، ابراز داشت: طبق آمار اولیه در مراسم شور نیکوکاری 8 میلیارد و 734 میلیون ریال کمک های مردمی جمع آوری شده که این رقم با ارسال آمار تکمیلی افزایش نیز خواهد یافت.
باغبانی با قدر دانی از همه دستگاه های که این نهاد را برای برگزاری این مراسم یاری نموده اند، تصریح کرد: از کمک های جمع آوری شده 5 میلیارد و 2 میلیون ریال به صورت نقدی و 3 میلیارد و 723 میلیون ریال بصورت غیرنقدی بوده است.
وی افزود: در همین راستا 4 میلیارد و 322 میلیون ریال در پایگاه های ثابت و سیار کمیته امداد، 97 میلیون ریال توسط شورا و دهیاری و بسیج، 943 میلیون ریال با کمک آموزش و پرورش، 481 میلیون ریال در مراکز نیکوکاری، یک میلیارد و 123 میلیون ریال تعهدات و 2 میلیارد و 247 میلیون ریال درطرح مسجد محوری جمع آوری شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها