دانش آموزان بسیجی شهرستان بویراحمد با حضور در مزار شهید گمنام در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با آرمان های شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۸۵۰۳۹۹۷
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸
به همت سازمان بسیج دانش آموزی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد و با همکاری آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد 200 نفر از دانش آموزان مدرسه های شهر یاسوج با حضور درمزار شهدای گمنام در تپه سپاه فتح استان ضمن غبارروبی مزار شهید گمنام و اهدای شاخه های گل با آرمان های شهدای دفاع مقدس تجدید بیعت کردند .

سرهنگ ابوالحسن کریمی در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه در یاسوج هدف از برگزاری این مراسمات را آشنایی دانش آموزان با شهید و شهادت و آرمان های انقلاب برشمرد و گفت: همه، مدیون شهیدان هستیم و باید به مردم خدمت کنیم تا نظام جمهوری اسلامی از برکت شهدا، در جهان نمونه شود.

وی افزود: دین مبین اسلام به واسطه خون امام حسین علیه السلام و یاران با وفایش بیمه شد و بصیرت افزایی و شناخت راه شهیدان از وظایف مردم و مسوولان در زمان حاضر است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه فتح استان در پایان خاطر نشان کرد: نظام جمهوری اسلامی و مسوولان ولایتمدار ایران اسلامی هر چه دارند از برکت خون پاک و مقدس شهداست و کشور در زمان حاضر به خدمت و کار بی منت برای عبور از تمام تهدیدات دشمنان علیه نظام اسلامی نیاز دارد.

ارسال نظرات