خبرهای داغ:
کاروان راهیان نورشهرستان گالیکش به استعداد سه اتوبوس از شهرستان گالیکش به مناطق عملیاتی جنوب کشوراعزام شد.
کد خبر: ۸۵۰۴۳۰۲
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛با بدرقه مسئولین بسیج وفرماندار ومسئولین ادارات شهرستان کاروان راهیان نور شهرستان گالیکش به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شد.

کاروانهای راهیان نور همه ساله به همت ناحیه مقاومت بسیج وبا استقبال گسترده جوانان و نوجوانان ازاین شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب وغرب کشور اعزام ویاد وخاطره هشت سال مقاومت دلیرانه وفداکارانه رزمندگان جبهه اسلام بر علیه کفر جهانی را گرامی داشته وتجدید میثاق می نمایند.

جوانان بسیجی با حضور در کاروانهای راهیان نور وتجدید میثاق با رهبر انقلاب وشهدا وایثارگران بیش از گذشته با فداکاریهای رزمندگان اسلام آشنا شده وروح وجان خود را صیقل می دهند و به دشمن غدار اعلام می نمایند ما هنوز هم به اهداف شهدا پایبند وخود را مدیون آن عزیزان دانسته وراهشان را ادامه می دهیم .

یقینا این همه خونی که برای اسلام ریخته شد مسئولیت دارد وباید جوانان را با دشمنی های دشمنان ظالم ورزمندگان مظلوم که در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح تا پای جان ایستادند آشنا کنیم تا آینده از دست نرود ونسل جوان آگاهی داشته باشد که چه خونهایی ریخته شده وفرزندان این مرز بوم برای حفظ استقلال وتمامیت ارضی کشور چه جانفشانی های کرده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها