خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(علیه السلام )خراسان جنوبی گفت: در ایام عید سال آینده بیش از 200 نفر از جهادگران در قالب 14 گروه جهادی در مناطق محروم سراسر استان اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۸۵۰۴۳۱۰
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۶
محمد زهرایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی با اشاره به اردوهای جهادی عید نوروز اظهارداشت: در ایام عید سال آینده بیش از 200 نفر از جهادگران در قالب 14 گروه جهادی در مناطق محروم سراسر استان اعزام خواهند شد.
وی ادامکه داد: این گروهها در قالب 9 گروه جهادی از محلات استان، 3 گروه دانشجویی و 2 گروه مهمان از تهران به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان اعزام می شودند.
مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(علیه السلام )خراسان جنوبی گفت: این جهادگران در عرصه‌های خدمات فرهنگی، عمرانی، بازسازی بقاع متبرکه ، علمی و آموزشی، هنری و پزشکی فعالیت خواهند کرد.
زهرایی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 127 گروه جهادی به مناطق محروم و کم برخوردا استان اعزام شده اند، گفت: از ایت تعداد 47 گروه محلات، 61 گروه دانشجویی و 19 گروه مهمان با 2 هزار و 281 نفر اردو و 108 تیم بهداشتی درمانی به مناطق محروم در عرصه‌های خدمت رسانی اعزام شده اند.
وی هدف از برگزاری اردوهای جهادی نوروزی را خدمت رسانی به مناطق محروم، ایجاد روحیه شاد در آغاز سال نو، مشارکت و همکاری جهادگران و مردم در حل کردن مسائل روستا دانست.
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: دو گروه جهادی مهمان گروه جهادی یونس وفاطمیون9 در لحظه تحویل سال در مناطق روستایی استان حضور خواهند داشت.
زهرایی یادآور شد: تمام تلاش بسیج سازندگی استان بر این است که خدماتمان را در درجه اول به سمت روستاهای محروم و بعد به سایر روستاها پیش ببریم که با این حرکت بتوانیم مانع مهاجرت افراد از روستاها به کلان شهرها شویم و در این زمینه اقداماتی را ترتیب اثر دادیم که بتوانیم به روستاییان کمک کنیم تا خودشان تولیدات روز افزونی را داشته باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها