خبرهای داغ:
مسئول بسیج طلاب سپاه انصارالرضا(علیه السلام )گفت: روحانیت و بسیج طلاب یکی از گروهها و اقشاری هستند که نقش فرهنگی مهم در جامعه بر عهده دارند و با توجه به شعار سال ازسوی امام خامنه ای (حفظه الله) توانسته ایم گوشه ای از فرمایشات ایشان را در بحث فرهنگی عملی کنیم.
کد خبر: ۸۵۰۴۳۱۸
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۷
حجت السلام محمد رضا توکلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، با اشاره به شعار سال از سوی امام خامنه ای به نام اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اظهارداشت: روحانیت و بسیج طلاب یکی از گروهها و اقشاری است که نقش فرهنگی مهمی در جامعه دارند وامسال هم سعی کرده ایم با توجه به شعار سال گوشه ای از فرمایشات امام خامنه ای را در بحث فرهنگی عملی کنیم.

برگزاری 4 کارگاه آمورش شناخت مداحی

مسئول بسیج طلاب سپاه انصارالرضا(علیه السلام ) خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت های محوری که در این قشر بسیج انجام شده است، گفت: برگزاری یادواره شهدای روحانی در سطح شهرستان بیرجند ، طبس و نهبندان، برگزاری کار گاههای آموزشی شناخت مداحی درست که 4 کارگاه در شهرستانهای بیرجند و قاین که  بیش از 400نفر دراین کارگاهها شرکت کرده اند.

اعزام بسیجیان طلاب برای مسائل اعتقادی و دینی مناطق روستایی دورافتاده استان

وی با بیان اینکه 4 نشست با علمای اهل سنت و شیعی در شهرشتانهای بیرجند و درمیان برگزارشده است، افزود: براساس تاکیدت امام خامنه ای بیش از دو ماه اعزام طلاب و روحانیت به روستاهای دور افتاده ، مرزی و عشایری داشته ایم که هر هفته 20نفر از طلاب به این مناطق اعزام می شود.

توکلی ادامه داد: اعزام این طلاب با استقابل زیاد مردم این مناطق بخصوص عشایر قرار گرفته است و روحانیت در خصوص مسائل فرهنگی، اعتقادی ، شرعی را بازگو می کنند که وظیفه ما سنگین تر می کند.

60 طلبه خواهر و برادردر اردوی راهیان نور دانش آموزی اعزام شدند

توکلی با بیان اینکه تعداد زیادی از طلاب و روحانیون خواهر وبرادر استان در پایگاههای بسیج محلات، دانش آموزی، ادارات به عنوان سرگروه و مربی درشجره طیبه صالحین همکاری می کنند، گفت: اعزام 60 نفر از طلاب بسیجی خواهر و برادر به راهیان نور دانش آموزی برای هر اتوبوس یک روحانی که در این سفر معنوی برای برگزاری نماز جمعه، اقدامات فرهنگی نقش خوبی وموثری داشتند.

مسئول بسیج طلاب سپاه استان با بیان اینکه ار ابتدای سال تا کنون 4 گروه جهادی در قالب 77 نفر و به مدت 10روز به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان اعزام شدند، یادآورشد: باتوجه با راهیان نور دانشجویی ومحلات اعزام طلاب را در کاروانهای راهیان نور استان خواهیم داشت.

وی از برگزاری جلسات اخلاقی ماهی یک بار با حضور طلاب خبرداد و عنوان کرد: این جلسات تا کنون با سخرانان کشوری از جمله حجت الاسلام قرائتی، حجت الاسلام طائب و حجت الاسلام ماندگاری برگزار شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها