با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان پایگاه بسیج شهید محمد تقی ملاولی پایگاه بسیج طلاب و روحانیون مدیریت حوزه علمیه کردستان در سنندج افتتاح شد.
کد خبر: ۸۵۰۴۳۴۸
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت حجت‌الاسلام علی محسن منتشلو رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج درمراسم افتتاح پایگاه بسیج محمد تقی ملاولی پایگاه بسیج طلاب و روحانیون مدیریت حوزه علمیه کردستان شرکت کرد.

این مراسم با حضور نماینده فرهنگی نماینده ولی فقیه در کردستان، حجت‌الاسلام باباشاهی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان و جمعی از طلاب و روحانیون حوزه های علمیه استان سه شنبه ۱۹ اسفندماه به همت سازمان بسیج طلاب و روحانیون در مدیریت حوزه علمیه کردستان برگزار شد.
حجت‌الاسلام علی محسن منتشلو رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در این رابطه اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ بسیجی در حوزه علمیه کردستان این پایگاه بسیج افتتاح شد.
وی افزود: این پایگاه آماده پذیرش طلبه های استان است و در واقع بسیج طلاب تلفیقی از فرهنگ بسیجی و روحانیت است.
حجت‌الاسلام عربیان مدیر مسئول حوزه های علمیه استان نیز در این مراسم به ترویج فرهنگ بسیجی اشاره کرد و گفت: بسیج از یادگاران امام راحل(ره) است و پایگاه بسیج طلاب و روحانیون موجب ترویج هر چه بیشتر فرهنگ بسیجی در میان طلاب می‌شود.

روحانی شهید محمد تقی ملاولی به سال ۱۳۴۵ در بخش سریش آباد شهرستان قروه دیده به جهان گشود، تحصیلات خود را تا دوره راهنمایی با موفقیت سپری کرد، عشق و علاقه به معارف اسلامی او را به حوزه علمیه قروه کشاند و به فراگیری علوم اسلامی پرداخت و علم و عمل را توام فرا گرفت.
او در پاسداری از دستاوردهای انقلاب کوشید و با نهادهای انقلابی همکاری کرد، وقتی جنگ تحمیلی آغاز شد او که تجاورز صدام را تهدیدی علیه حکومت الهی می دانست با دیدن دوره آموزش نظامی رهسپار میدان جنگ شد و در جبهه های گوناگون حضوری مداوم داشت و سرانجام در یکی از محورهای عملیاتی کردستان در تاریخ ۶۴/۱۰/۲۶ به شهادت رسید
ارسال نظرات