خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه استان کرمانشاه:

امکانات لازم در کرمانشاه برای پذیرایی از زائران مناطق عملیاتی‌ فراهم است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: از فراهم بودن امکانات لازم در زیارت‌گاه‌های دوران دفاع مقدس این استان برای پذیرایی از زائران راهیان‌نور و مسافران در تعطیلات سال نو خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۴۳۶۰
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سرهنگ مجتبی بیاتی اظهار کرد: شرایط لازم در زیارتگاه‌های دوران دفاع مقدس استان کرمانشاه برای پذیرایی از زائران و مسافران در ایام تعطیلات سال نو فراهم است.

بیاتی با بیان اینکه اماکن اسکان زائران راهیان‌نور کرمانشاه ظرفیت 5 هزار نفری دارند، تاکید کرد: امکانات و شرایط لازم در این اماکن در نظر گرفته شده است.

به گفته معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه، تعداد زیادی از مردم و زائران راهیان‌نور با وسیله نقلیه شخصی و به‌صورت خودجوش از مناطق عملیاتی و یادمان‌های دوران دفاع مقدس بازدید کرده‌اند.

وی این وضعیت را نشان‌دهنده پیوند عمیق اقشار مختلف مردم با مفاهیم و ارزش‌های دوران دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: اقدامات خوبی برای انتقال گنجینه ارزشمند دوران دفاع مقدس و سیره زندگی شهدای والامقام به افراد جامعه صورت گرفته است.

بیاتی خاطرنشان کرد: خدمت‌رسانی به زائران و میهمانان در زیارت‌گاه‌های غرب کشور تا پایان فروردین ماه سال 94 ادامه پیدا می‌کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه تعداد افراد بازدیدکننده از مناطق عملیاتی استان طی سال گذشته را 140 هزار نفر عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه این تعداد زائر به‌صورت خانوادگی و کاروانی به استان کرمانشاه سفر کرده‌اند، تصریح کرد: تدابیر لازم برای حضور خادمان و راویان و ارائه خدمت به زائران راهیان‌نور اندیشیده شده است.

این مسئول از انجام فضاسازی مناسب در استان کرمانشاه خبر داد و متذکر شد: علاوه بر این موارد، اعزام کاروان‌های راهیان‌نور استان کرمانشاه به مناطق عملیاتی جنوب و غرب آغاز شده و در ایام ابتدایی سال نو نیز ادامه پیدا می‌کند.

منبع:فارس
ارسال نظرات